Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی آیتل +S23 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی آیتل +S23 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آیتل (itel) گوشی S23 خود را در اوایل تابستان امسال معرفی و روز گذشته نیز این سری را با نسخه پلاس آن به نام +S23 دنبال کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

گوشی آیتل +S23 دارای یک نمایشگر خمیده‌ی 6.78 اینچی امولد با رزولوشن +FullHD است که 99 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پشتیبانی کرده و با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. این پنل می‌تواند به سطح روشنایی 500 نیتی برسد. علاوه بر این، این نمایشگر گوشی دارای حسگر اثر انگشت بیومتریکی جهت احراز هویت بوده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی‌ آن درون یک حفره پانچ در بالای پنل قرار گرفته است.

همچنین نباید نوار پویای این گوشی که مشابه داینامیک آیلند گوشی‌های کمپانی اپل طراحی شده را هم نادیده گرفت چون به کمک این نوار پویا می‌توانید به بررسی اعلان‌های گوشی خود و مواردی نظیر تماس‌های دریافتی، وضعیت و شارژ باقی‌مانده‌ی باتری بپردازید. شایان ذکر است که این نوار پویا در زمان عرضه قابل دسترسی نیست و برای استفاده از آن نیازمند به دانلود آپدیتی هستید که بزودی عرضه می‌شود.

نوار پویای گوشی +itel S23
نوار پویای گوشی +itel S23

در قاب پشت این گوشی اما می‌توانیم دوربین اصلی و لنز کمکی را ببینیم که همراه فلش LED به صورت سه دایره مجزا درون جزیره دوربین مربعی شکل بزرگ چیده شده‌اند. دوربین اصلی گوشی جدید آیتل 50 مگاپیکسلی خواهد بود و از ویژگی‌های نظیر تعقیب چشم و Portrait Lite پشتیبانی می‌کند که برای گرفتن پرتره‌های بهتر و جذاب‌تر کاربرد داشته و به کمک علاقه‌مندان عکاسی پرتره می‌آید.

پنل پشتی رنگارنگ این گوشی که دریاچه‌ی سیان (Lake Cyan) نام گرفته، با یک تکنیک ضخیم‌سازی مخصوصی طراحی شده است که قصد بازسازی زیبایی دریاچه‌ها و کوهستان‌ها را دارد. از طرف دیگر، مدل Elemental Blue این گوشی با کناره‌ی‌ خاصی که به کمک فرآیند پیشرفته‌ای طراحی شده، تلاشی هنری جهت بازسازی حس شبی پرستاره است.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات و قابلیت‌های Motorola Defy (2021)

در قلب گوشی آیتل +S23 با یک پردازنده‌ی Unisoc T616 مواجه هستیم که با 8 گیگابایت رم LPDDR4X (و 8 گیگ رم مجازی) و 245 گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 2.0 همراه شده است. آیتل همچنین مدعی است که این گوشی از فناوری ذخیره‌سازی اتمی منحصر‌به‌فردی استفاده می‌کند که توانایی تشخیص و مرتب کردن اطلاعات گذرا و تکه‌تکه‌شده را دارد و از کندی عملکرد گوشی شما در گذر زمان جلوگیری می‌نماید. علاوه بر این، به کمک فناوری ذخیره‌سازی اتمی، گوشی آیتل +S23 سرعت ثبت و خواندن اطلاعات را به گونه‌ای ثابت نگه می‌دارد که تنها 3 درصد کاهش سرعت را در طی 4 سال استفاده از این گوشی تجربه خواهید کرد.

در بخش نرم افزاری هم باید گفت که این دستگاه از رابط کاربری itelOS 13 استفاده می‌کند که براساس اندروید 13 طراحی شده و دارای دستیار هوشمند Aivana GPT است. در این گوشی با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی روبه‌رو هستیم که برای شارژ شدن از پورت USB-C با حداکثر سرعت شارژ 18 واتی بهره برده و از 0 تا 100 درصد شارژ را در حدود دو ساعت انجام می‌دهد.

گوشی آیتل +S23 قطری 7.9 میلی‌متری‌ و وزنی 178 گرمی‌ دارد و با تراشه NFC همراه با برچسب قیمتی 120 دلاری عرضه می‌شود. کمپانی آیتل به جای گارانتی 1 ساله‌ی معمولی که شامل 6 ماه گارانتی تعویض صفحه نمایش هم می‌شد، گارانتی 3 ساله‌ای را برای این گوشی در نظر گرفته است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>