Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات ساعت xiaomi watch 2 pro افشا شد

ساعت شیائومی 2 پرو با سیستم عامل Wear OS گوگل معرفی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بنا به جدول زمانی اعلام شده، شیائومی هفته آینده از گوشی‌های هوشمند شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو رونمایی خواهد کرد. با استناد به تیزر تبلیغاتی منتشر شده در حساب کاربری این کمپانی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، در این مراسم از ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو نیز رونمایی خواهد شد. اکنون در یک افشاگری جدید و پیش از رونمایی رسمی از این ساعت هوشمند، جزییاتی دقیق از مشخصات این دستگاه و تجهیز آن به سیستم‌عامل Wear OS گوگل منتشر شده است.

مشخصات ساعت xiaomi watch 2 pro افشا شد

سیستم‌عامل Wear OS، به دنیای محصولات شیائومی پا می‌گذارد

اگرچه در هفته گذشته، هواوی (Huawei) با عرضه دو ساعت هوشمند هواوی واچ GT 4 با قیمت عجیب 270 دلاری، ما را شگفت‌زده کرد، اما با استناد به صحبت‌های افشاگر معروف، آرسن لوپین، به نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی با دنباله‌رویی این مسیر، قصد دارد تا ما را شگفت‌زده‌تر از پیش کند! این افشاگر مطرح، در صحبت‌های خود در شبکه اجتماعی X، ادعا می‌کند که شیائومی قصد دارد تا پیکربندی پایه ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو را با قیمتی برابر با 271 دلار به بازار عرضه نماید. با این حال، در این توئیت، از لیست کشور‌های اروپایی که شیائومی قصد دارد تا جدیدترین ساعت هوشمند خود را با این قیمت خارق‌العاده عرضه کند، نامی به میان نیاورده شده است.

مشخصات ساعت xiaomi watch 2 pro افشا شد

در میان تصاویر افشاشده، اطلاعاتی در رابطه با قیمت ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو در 2 پیکربندی اتصال (بلوتوث یا LTE) و در بازه 290 تا 350 دلاری به چشم می‌خورد. کمی پیش‌تر نیز، در تاریخ 22 شهریور (13 سپتامبر)، این افشاگر اطلاعاتی را در رابطه با بهره‌مندی شیائومی 2 پرو از “چیپست اسنپدراگون +W5 نسل 1 و قاب فولادی ضد‌زنگ با تاییدیه ضد آب بودن در عمق 50 متری در مدت زمان 10 دقیقه (5ATM)” منتشر کرده بود.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود

علاوه بر این، ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو از “صفحه نمایش آمولد 1.43 اینچی (466 در 466 پیکسلی)، باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی، رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی” بهره می‌برد و بسته به نسخه تهیه‌شده، همراه با بند چرمی یا سیلیکونی به دست کاربران خواهد رسید.

مشخصات ساعت xiaomi watch 2 pro افشا شد

ساعت شیائومی 2 پرو، علاوه بر دربرداشتن برنامه‌های تمرینی ورزشی رایج (بیش از 150 برنامه)، به ECG (الکتروکاردیوگرام) و سنسور‌های ضربان قلب و دما نیز مجهز خواهد بود. درست مانند ساعت‌های هوشمند اپل واچ 8 و گلکسی سامسونگ، سنسور دما به صورت ویژه، در ردیابی یا پیش‌بینی قاعدگی/تخمک‌گذاری در بانوان نقشی چشمگیر از خود ایفاء خواهد کرد.

اکانت رسمی کمپانی شیائومی نیز، عرضه ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو همراه با سیستم‌عامل Wear OS‌ گوگل را تایید کرده است. در عین حال، با نزدیک شدن به رویداد بزرگ شیائومی در آخر هفته جاری در شهر برلین، ممکن است که بتوانیم نگاهی نزدیک‌تر به این ساعت هوشمند داشته باشیم.

مشخصات ساعت xiaomi watch 2 pro افشا شد

به نظر شما، ساعت شیائومی 2 پرو  قادر است تا به رقابت در جمع ساعت‌های هوشمند متنوع و مدرن فعلی بپردازد؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها، به اشتراک بگذارید.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>