Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند Caviar مدل‌های جدیدی از آیفون پرو و پرومکس 15 را عرضه می‌کند!

سری پرو گوشی آیفون 15 با پوششی از طلای 18 عیار به بازار می آید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان طور که می‌دانید، کمپانی اپل در هفته گذشته از سری گوشی آیفون 15 شامل گوشی‌های “آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس” رونمایی کرد. در حالی که هیچ یک از این مدل‌های سری جدید گوشی‌های آیفون در رنگ طلایی طراحی نشده‌اند، شرکتی مستقر در دبی با نام “Caviar” که به عنوان یکی از مشهور‌ترین تولید‌کنندگان کالا‌های لوکس به شمار می‌رود، به عرضه مدل‌هایی از سری پرو گوشی‌ آیفون 15 (گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس) در شاسی طلایی از جنس طلای 18 عیار اقدام کرده است.

برند Caviar مدل‌های جدیدی از آیفون 15 را عرضه می‌کند!

این نسخه‌های ویژه از سری گوشی‌های پرو آیفون 15 تحت عنوان “اولترا گلد/ Ultra Gold” و به عنوان گزینه‌ای مجلل برای افرادی که به بهره‌‌مندی از یک گوشی با طراحی منحصر‌به‌فرد تمایل دارند، به بازار عرضه خواهد شد.

جالب است که بدانید که قیمت آیفون 15 پرو مدل اولترا گلد از 8890 دلار شروع می‌شود و تا 9890 دلار افزایش می‌یابد. این در حالی است آیفون 15 پرومکس اولترا گلد با قیمت پایه 9670 دلار به بازار عرضه خواهد شد و این مبلغ می‌تواند تا 10390 دلار افزایش یابد.

برند Caviar مدل‌های جدیدی از آیفون 15 را عرضه می‌کند!

مدل‌های اولترا گلد سری پرو گوشی آیفون 15 از شاسی منحصر به فردی از جنس طلای 18 عیار با روکش ساتنی بهره می‌برند و سیب مشهور (لوگوی اپل) طراحی شده در قاب پشتی این مدل‌ها، از جنس طلای 24 عیار خواهد بود! به گفته برند Caviar، نسخه‌های اولترا گلد سری پرو آیفون 15 به عنوان گوشی‌هایی ممتاز و منحصر به فرد، برای “افراد برگزیده” مانند«سلبریتی‌ها (افراد مشهور)، چهره‌های مطرح ورزشی، سیاستمداران و سایر افراد مرفه جوامع» طراحی شده است.

علاوه بر مدل‌های اولترا گلد، برند Caviar از “نسخه اولترا بلک/ Ultra Black” برای گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس نیز رونمایی کرده است. قیمت گوشی آیفون 15 پرو اولترا بلک از 8060 دلار شروع می‌شود و تا 9060 دلار افزایش می‌یابد. در حالی که آیفون 15 پرومکس اولترا بلک با قیمت پایه 8840 دلار عرضه خواهد شد و گران‌ترین نسخه این مدل قیمتی برابر با 9560 دلار دارد.

برند Caviar مدل‌های جدیدی از آیفون 15 را عرضه می‌کند!

لوگوی اپل مدل‌های اولترا بلک نیز مانند مدل‌های اولترا گلد، از جنس طلای 24 عیار می‌باشد، اما شاسی این مدل‌ها از جنس تیتانیوم هوافضایی با پوشش PVD (رسوب فیزیکی بخار) می‌باشد و ظاهر مشکی براقی این مدل‌ها، ناشی از این اعمال این تغییر در جنس شاسی گوشی است.

همچنین مطالعه کنید
وان پلاس 12 رکورد بنچمارک آنتوتو را شکست؛ قدرتنمایی پیش از رونمایی!

علاوه بر نسخه‌های اولترا گلد و اولترا بلک، برند Caviar نسخه‌هایی از سری پرو گوشی آیفون 15 در رنگ‌های “مشکی مات (Titan Black)، ترکیبی از آبی تیره و سرمه‌ای (Starry Night) و قرمز تیره (Dark Red)” نیز رونمایی کرده است.

مدل‌های تایتان بلک (Titan Black) برند Caviar مانند نسخه اولترا بلک از بدنه تیتانیومی هوافضایی برخوردار می‌باشند، اما لوگوی اپل این سری متمایز است و به یک لوگوی مشکی از جنس جواهرات برند “ون کلیف آرپلز/ Van Cleef & Arpels” تبدیل شده است. از سوی دیگر، هر دو مدل دیگر، یعنی Dark Red و Starry Night، نیز از لوگوی یکسان اپل با مدل تیاتان بلک بهره می‌برند، اما هر یک طراحی شاسی منحصر به فردی را دارند. در حالت کلی، می‌توان اذعان داشت که برند Caviar با طراحی این مدل‌های جدید از سری پرو گوشی آیفون 15، گزینه‌های زیبا‌تری از این سری از جدید‌ترین گوشی‌های آیفون را در اختیار کاربران و علاقه‌مندان به محصولات کمپانی اپل قرار می‌دهد.

برند Caviar مدل‌های جدیدی از آیفون 15 را عرضه می‌کند!

شاسی نسخه قرمز تیره (Dark Red) گوشی‌های آیفون 15 پرو و پرومکس برند Caviar از الگو‌های کیهانی سیاره مریخ الهام گرفته شده‌اند. هر بخش از قاب پشتی این گوشی دارای طراحی متمایزی از جنس کربن مرمر است که ظاهری خاص و چشم نواز را برای این مدل‌ها رقم می‌زند. با توجه به اظهارات Caviar، شاسی کربن فورج با رنگ قرمز تیره در این مدل، دقیقاً همان ماده‌ای است که برند لامبورگینی در لاین تولید خودرو‌های اسپرت خود از آن بهره می‌گیرد.

شاسی مدل Starry Night از جنس کامپوزیت کربن فورج است و الیاف بنفش به کار گرفته شده در این مدل، طرح چشم‌نواز و مشابه با نقاشی مشهور “شب پرستاره” ون گوگ را رقم می‌زند. این مدل مانند مدل قرمز تیره، با طراحی منحصر به فرد از جنس کربن سنگ مرمر به دست کاربران خواهد رسید.

به گفته Caviar، این برند قصد دارد در تعدادی محدود (تنها 99 گوشی از هر یک از این پنج مدل) برای سری پرو گوشی آیفون 15 تولید کند. هم‌اکنون، شما می‌توانید تا تیزر تبلیغاتی این برند را در ادامه مشاهده فرمایید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>