Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

6 برنامه برتر سامسونگ که هر کاربر اندرویدی باید دانلود کند!

6 اپلیکیشن برتر سامسونگ که هر کاربر اندرویدی باید دانلود و نصب کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه سامسونگ بیشتر به عنوان یک شرکت سخت‌افزاری در دنیای تکنولوژی شناخته می‌شود، اما سرمایه‌گذاری‌های مداوم این کمپانی در حوزه نرم‌افزار در چند سال گذشته، اپلیکیشن‌ها و خدماتش را به جایگزین‌های ارزشمندی در برابر استانداردهای این صنعت تبدیل کرده است. البته برخی از برنامه‌های سامسونگ منحصر به کاربرانی است که از دستگاه‌های گلکسی استفاده می‌کنند. اما ناگفته نماند که بعضی دیگر از این برنامه‌ها برای همه کاربران اندروید نیز در دسترس است. در این مطلب 6 مورد از برترین برنامه‌های سامسونگ که هر کاربر اندرویدی باید دانلود و نصب کند را به شما معرفی می‌کنیم. با اِروتِک همراه باشید.

آیا گوشی اندرویدی شما هک شده است؟ 5 روش برای بررسی!

1. اینترنت سامسونگ

قطعا یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی موجود در حال حاضر مرورگر اینترنت سامسونگ (Samsung Internet) است. در مقایسه کامل اینترنت سامسونگ و گوگل کروم، می‌توان گفت که اولی کاربر پسندتر بوده و گزینه‌های سفارشی سازی بیشتری را برای کابران خود ارائه می‌دهد.

برخی از بهترین ویژگی های اینترنت سامسونگ عبارتند از:

  • نوار ابزار: هنگام وبگردی، می‌توانید با یک دست اقدامات متنوعی از جمله دسترسی و سفارشی کردن حداکثر 30 دکمه از لیست منوی مرورگر را انجام دهید..
  • نوار آدرس قابل تنظیم: با تغییر موقعیت نوار آدرس به پایین صفحه، می‌توانید قابلیت دسترسی را برای خود افزایش دهید.
  • داشبورد حریم خصوصی: از دیگر ویژگی‌های موجود این برنامه است که می‌توانید خلاصه هفتگی ردیاب‌های مسدود شده را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از دیدن تاریخچه مرورگر شما توسط وب سایت‌ها جلوگیری کنید. از دیگر اقدامات این قابلیت می‌توان به پنجره‌های بازشو و مسدود کردن دانلودهای خودکار و دریافت هشدار درباره سایت‌های مضر اشاره کرد.
  • حالت مخفی: این ویژگی، یک نسخه قدرتمندتر از حالت ناشناس است و می‌توانید حالت مخفی را با رمز عبور یا اثرانگشت قفل کنید تا برگه‌های خصوصی خود را ایمن کرده و از دانلودهای خصوصی مانند تصاویر، ویدیوها، صدا و اسناد خارج از حالت مخفی جلوگیری کنید.
  • دستیار ویدئو: یک پخش کننده ویدیوی داخلی با کنترل‌های بصری است که مبتنی بر ژست‌های موجود برای جایگزینی پخش کننده ویدیوی بومی یک سایت شخص ثالث استفاده می‌شود.

این مرورگر از قبل روی همه دستگاه های گلکسی نصب شده و از همان ابتدا به عنوان گزینه پیش فرض تنظیم شده است. با این حال، اگر دستگاهی از برند دیگری دارید، می‌توانید به راحتی این مرورگر عالی را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید.

دانلود: اینترنت سامسونگ (رایگان)

2. سوئیچ هوشمند سامسونگ

یکی از بزرگترین دردسرهایی که کاربران گوشی‌های هوشمند با آن روبرو هستند، انتقال اطلاعات است. اگرچه تعداد زیادی برنامه وجود دارد که عملکرد مشابهی را انجام می‌دهند، بسیاری از آنها به شدت کند و یا غیرقابل اعتماد هستند. متأسفانه، بعضی مواقع مشاهده می‌کنیم که افراد هنگام انتقال فایل‌های خود از یک دستگاه قدیمی به دستگاه جدید، داده‌های ارزشمند خود را از دست می‌دهند.

تا به اینجای کار طبق جست‌وجوهای بسیار و ارزیابی‌های فراوان، سوئیچ هوشمند سامسونگ (Samsung Smart Switch)، برنامه‌ای مورد اعتماد برای انتقال داده در سیستم عامل اندروید است. این برنامه بسیار سریع و مطمئن بوده و همچنین دارای یک رابط کاربر پسند است و علاوه بر آن، در حین انتقال داده‌ها، به کیفیت تصاویر یا ویدیوهای شما آسیب نمی‌رساند. همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید انتخاب کنید که فایل‌ها به صورت بی سیم یا از طریق کابل USB منتقل شوند. طبیعتاً روش دوم کمی ایمن تر و سریعتر است زیرا از نوسانات شبکه وایفای جلوگیری می‌کند.

از اسمارت سوییچ می‌توانید برای انتقال هر چیزی از جمله مدیا، گزارش تماس، مخاطبین، پیام‌ها، داده‌های تقویم، برنامه‌های دانلود شده، حساب‌های کاربری، اسناد و موارد دیگر استفاده کرده و نیز می‌توانید فایل‌ها را بین سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز انتقال دهید.

دانلود: سوئیچ هوشمند سامسونگ (رایگان)

3. اپلیکیشن Samsung Health

6 اپلیکشین برتر سامسونگ که هر کاربر اندرویدی باید دانلود و نصب کند!

اپلیکیشن Samsung Health یک برنامه تناسب اندام است که ورزش، خواب و کالری دریافتی شما را ثبت می‌کند. این برنامه تمرینی، به‌صورت پیش‌فرض در ساعت‌های گلکسی نیز موجود است و دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌هاست که به شما کمک می‌کند سلامت خود را بهتر مدیریت کنید و پیشرفت خود را تجسم کنید.

با این برنامه می‌توانید اهداف تناسب اندام خود را تعیین کرده، دوستان خود را به چالش بکشید و حتی در چالش‌های تناسب اندام جهانی نیز شرکت کنید. همچنین اگر برای خوش اندام شدن به کمک نیاز دارید، می‌توانید ویدیوهای انتخاب شده توسط متخصصان تناسب اندام را نیز تماشا کنید. این ویدیوها موضوعاتی مانند کاهش وزن، عضله سازی، تناسب اندام برای زنان، تمرینات استقامتی، تمرکز حواس، دویدن و بسیاری موارد دیگر را برای یک ورزش کامل پوشش می‌دهند.

این برنامه دارای یک رابط کاربری زیبا و آسان برای استفاده کاربران است که برای مبتدیان در تکنولوژی و همچنین علاقه‌مندان به ورزش، عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین با کمک این اپلیکیشن می‌توانید خلاصه‌ای از فعالیت‌ها، رژیم غذایی، خواب و موارد دیگر را به‌صورت هفتگی مشاهده کنید. در نهایت به ازای هر هدفی که در این برنامه سلامت به دست می‌آورید، یک نشان به عنوان یادآوری میزان پیشرفت خود در تناسب اندام دریافت خواهید کرد.

دانلود: Samsung Health (رایگان)

4. اپلیکیشن Samsung SmartThings

6 اپلیکشین برتر سامسونگ که هر کاربر اندرویدی باید دانلود و نصب کند!

اپلیکشین SmartThings یک برنامه جامع کنترل و هدایت دستگاه‌های خانگی به‌طور خودکار و متمرکز است و به شما این امکان را می‌دهد تا همه دستگاه‌های خانه هوشمند خود را همزمان همگام سازی، کنترل و نظارت کنید. علاوه بر این می‌توانید از آن برای خودکار کردن چراغ‌ها، تغییر دما، قفل‌ها و همچنین باز کردن قفل درها، خاموش کردن پریزهای برق، کنترل لوازم خانگی، نظارت بر برق دوربین‌های امنیتی، ردیابی مصرف برق و دیگر موارد استفاده کنید.

همچنین مطالعه کنید
آشنایی با روش های تشخیص پردازنده گوشی اندرویدی!

اگرچه راه‌اندازی خانه هوشمند کار آسانی نیست، اما به لطف پیشرفت‌هایی که در برنامه SmartThings به همراه رابط کاربری تازه‌ خود دارد و افزایش پشتیبانی بیشتری که از دستگاه‌های هوشمند داشته، کمی راه انداختن یک خانه هوشمند آسان‌تر و ساده‌تر شده است. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت ایده بهتر، به لیست دستگاه‌های هوشمند سازگار با SmartThings نگاهی بیندازید.

برای اینکه بتوانید بطور کامل از برنامه SmartThings استفاده کنید، لزوما نیازی به داشتن دستگاه‌ها و لوازم ساخت سامسونگ نیست. تا زمانی که محصولاتی از برندهای پشتیبانی شده اکوسیستم این نرم‌افزار هوشمند داشته باشید، این سرویس در خانه شما به همان اندازه عالی کار خواهد کرد. با این حال اما توجه داشته باشید که برای راه اندازی سیستم برنامه SmartThings خود به یک حساب سامسونگ نیاز دارید.

دانلود: Samsung SmartThings (رایگان)

5. اپلیکیشن Samsung PENUP

6 اپلیکشین برتر سامسونگ که هر کاربر اندرویدی باید دانلود و نصب کند!

برخی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ که مجهز به قلم SPen تعبیه شده در بدنه می‌باشند، به کاربران اجازه می‌دهند تا آثار هنری بهتر و دقیق تری را خلق کنند. اما برای خلق اینگونه آثار لزوما نیازی به قلم SPen نیاز ندارید. اگر شما صاحب یک قلم شخص ثالث نیز هستید و می‌خواهید آثار هنری زیبایی خلق کنید یا مهارت‌های طراحی خود را تمرین کنید، Samsung PENUP مکانی عالی برای شروع تمرینات شما است.

این برنامه یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که برای افراد خلاق ساخته شده است که در آن می‌توانند آثار هنری اصلی خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. علاوه بر این می‌توانند در رویدادها و چالش‌ها نیز شرکت کرده و آثار هنری محبوب خود را مشاهده کنند. از دیگر ویژگی‌های این برنامه اینست که کاربران خلاقیت‌های مورد علاقه خود را دنبال کرده و از طریق نظرات با آنها ارتباط برقرار می‌کنند. اگرچه ابزارهای طراحی دیگری نیز در این بین وجود دارد، اما چیزی که برنامه Samsung PENUP را خاص می‌کند، تاکید آن بر تعاملات اجتماعی بین افراد خلاق در این زمینه است.

حال اگر حس می‌کنید که مبتدی بوده و علاقه‌مند به این هستید که مهارت‌های طراحی خود را بهبود ببخشید، می‌توانید این کار را از طریق طراحی زنده موجود در این برنامه سامسونگ انجام دهید. بدین صورت که به شما یک تایم لپس از طرحی که توسط یک فرد خلاق ساخته شده است را نمایش می‌دهد و به همین راحتی می‌توانید روی آن ردیابی کنید تا رنگ‌ها و قلم‌های مورد استفاده در طرح مورد نظر خود را یاد بگیرید. همچنین می‌توانید از این برنامه به عنوان یک کتاب رنگ آمیزی نیز استفاده کنید و مشاهده کنید که چه خلاقیت‌های دیگری با استفاده از الگوها ساخته شده‌اند.

دانلود: Samsung PENUP (رایگان)

6. اپلیکیشن Galaxy Wearable (برای افرادی که از ساعت‌های گلکسی استفاده می‌کنند)

همانطور که می‌دانید ساعت‌های گلکسی فقط برای کاربران سامسونگ نیست و تمامی کاربران دنیای فناوری می‌توانند آن‌ها را داشته باشند. به‌طور کلی می‌توان آنها را با هر گوشی اندرویدی جفت و استفاده کرد. اگر شما صاحب یکی از این ساعت‌ها هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما برنامه Galaxy Wearable که قبلا سامسونگ Gear نام داشت را دانلود کنید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا صفحه ساعت خود را سفارشی کنید، پنل تنظیمات سریع برای آن تنظیم کنید. علاوه بر این می‌توانید برنامه‌های Wear OS را برای آن از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. همچنین از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پیدا کردن ساعت هوشمند خود و دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و موارد دیگر نیز اشاره کرد.

علاوه بر این می‌توانید در صورتی که کنترل‌های هدفون شما کار نمی‌کند یا دست‌هایتان خیس است، مستقیما از برنامه از حالت‌های حذف نویز فعال به حالت‌های صدای محیطی جابه‌جا شوید.

نکته: برنامه Galaxy Wearable فقط با ساعت‌های هوشمند گلکسی سامسونگ کار می‌کند و از دیگر ساعت‌های هوشمند تولیدکنندگان ساعت‌های شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود: Galaxy Wearable (رایگان)

سبک زندگی خود را با این برنامه‌های سامسونگ بهبود بخشید!

بسیاری از برنامه‌های سامسونگ با وجود ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، کاملاً توسط کاربران اندرويدی دست کم گرفته می‌شوند. چه به دنبال یک مرورگر جدید برای بهبود تجربه وب گردی خود باشید، یا به دنبال یک برنامه عالی برای تناسب اندام مناسب‌تر و یا یا فقط ابزاری برای آزاد کردن تخیل خود بگردید، این برنامه‌های سامسونگ که در بالا به شما معرفی کردیم همگی نیاز‌های شما برای یک زندگی راحت‌تر و سالم را تحت پوشش قرار می‌دهند.

برخی از این برنامه‌ها ممکن است روی دستگاه‌های گلکسی سامسونگ کمی بهتر کار کنند، اما حتی اگر دستگاهی از برند دیگری دارید، ارزش بررسی کردن را دارد. و بهترین بخش این مطلب آموزشی این است که استفاده از همه این برنامه‌های سامسونگ برای تمامی کاربران کاملا رایگان است و هیچ برنامه اشتراک آزاردهنده‌ای نیز ندارند.

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>