Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی جدید موتورولا با نمایشگر 144 هرتزی به بازار می آید

گوشی موتورولا اج 40 نئو با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در نیمه فرودین ماه امسال، موتورولا گوشی اج 40 پرو را به بازار عرضه کرد و یک ماه بعد از آن، از گوشی اج 40 رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت با معرفی گوشی موتورولا اج 40 نئو (Edge 40 Neo)، قصد دارد تا خط تولید سری اج 40 (Edge 40) را گسترش دهد. برای آشنایی با این گوشی جدید موتورولا با اِروتِک همراه باشید.

گوشی موتورولا اج 40 نئو با نمایشگر 144 هرتزی به بازار می آید

گوشی موتورولا اج 40 نئو به تراشه دایمنسیتی 7030 مدیاتک مجهز است که این تراشه با یک رم LPDDR4X با حداکثر ظرفیت 12 گیگا‌بایت جفت می‌شود. این گوشی از حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت‌های اتصال لوازم جانبی به گوشی از طریق Moto Connect و Ready For پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این محصول به صورت پیش‌فرض، عملکرد خود را روی سیستم‌عامل اندروید 13 به کاربران خود ارائه خواهد داد.

گوشی موتورولا اج 40 نئو از یک “صفحه نمایش خمیده 10 بیتی POLED در ابعاد 6.55 اینچ، با رزولوشن +FullHD، نرخ به‌روز‌رسانی 144 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتزی” بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی، دارای پوشش DCI-P3 بوده و از حداکثر روشنایی 1300 نیتی پشتیبانی می‌کند. در طراحی جدید‌ترین گوشی هوشمند موتورولا، از یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک ایمن بهره گرفته شده است. علاوه بر این، حفره پانچ مرکزی طراحی شده روی صفحه‌نمایش، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. شایان ذکر است که گوشی موتورولا اج 40 نئو گواهی +HDR10 را نیز اخذ نموده است.

گوشی موتورولا اج 40 نئو با نمایشگر 144 هرتزی به بازار می آید

در قاب پشتی گوشی موتورولا اج 40 نئو، یک جزیره دوربین دربردارنده یک فلاش و دو دوربین به چشم می‌خورد. این گوشی از یک “دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر)” و یک “دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و با قابلیت ثبت تصاویر ماکرو با استفاده از فوکوس خودکار” بهره می‌برد.

گوشی موتورولا اج 40 نئو در سه رنگ “سبز-آبی (PANTONE Caneel Bay)، مشکی (PANTONE Black Beauty) و آبی آسمانی/فیروزه‌ای روشن  (PANTONE Soothing Sea)” به بازار عرضه خواهد شد. در حالی که، قاب پشتی نسخه مشکی این گوشی از جنس اکریلیک است، قاب پشتی دو مدل دیگر از جنس چرم گیاهی می‌باشد. با توجه به تفاوت جنس و اقلام به کار گرفته شده در قاب پشتی مدل‌های مختلف این گوشی، این احتمال وجود دارد که دو گوشی با رنگ‌های آبی، نسبت به مدل دارای رنگ مشکی، کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر باشند.

گوشی موتورولا اج 40 نئو از برخی از قابلیت‌های برجسته‌ای مانند “رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، پشتیبانی از اتصال 5G برای اتصال پرسرعت و NFC برای سهولت‌بخشی به پرداخت‌های موبایلی” بهره می‌برد. از نظر تنظیمات بلند‌گو، این گوشی هوشمند به بلندگوهای استریو مجهز می‌باشد و به واسطه پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) قادر است تا تجربه صوتی فراگیر و مناسبی را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

همچنین مطالعه کنید
گلکسی A15 فایوجی سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

موتورولا اج 40 نئو از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قدرت شارژ 68 واتی تغذیه می‌کند که بنا به ادعای موتورولا، شارژر (همراه با گوشی در جعبه) قادر است تا شارژ باتری این گوشی را در عرض 15 دقیقه از 0% به 50% برساند.

گوشی موتورولا اج 40 نئو با نمایشگر 144 هرتزی به بازار می آید

علاوه بر این کمپانی موتورولا، همواره بر طول عمر  گوشی موتورولا اج 40 نئو و حساسیت‌های زیست محیطی به کار گرفته شده در طراحی و تولید این گوشی تاکید دارد. این گوشی با شعار “تولیدشده برای ماندگاری و عشق” به بازار خواهد آمد. همچنین، به عنوان بخشی از تعهد موتورولا به پایداری آینده و عدم آسیب‌رسانی به محیط زیست، این گوشی هوشمند در بسته‌بندی 100٪ فاقد پلاستیک، با مواد باز‌یافت شده و از جنس جوهر سویا به دست کاربران خواهد رسید.

موتورولا، به عنوان یک کمپانی زیر‌مجموعه برند لنوو، با همکاری شرکت “agood” یک قاب محافظ اختصاصی برای گوشی موتورولا اج 40 نئو طراحی و به کاربران معرفی کرده است. این قاب در رنگ‌های مطابق برای هر مدل از این گوشی طراحی شده است. نکته جالب توجه در طراحی این قاب گوشی، این مسئله است که این قاب کاملاً زیست تخریب‌پذیر می‌باشد و از مواد 100٪ گیاهی ساخته شده است.

گوشی موتورولا اج 40 نئو با نمایشگر 144 هرتزی به بازار می آید

همچنین، شرکت agood با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی و تشویق کاربران به مصرف مسئولانه، در زمانی که کاربران قصد تعویض قاب قدیمی گوشی خود را دارند، به جای دور ریختن و نابودی این قاب‌ها، با استفاده از قاب‌های قدیمی، قاب‌های جدید و نو‌آورانه‌ای را تولید می‌کند.

گوشی موتورولا اج 40 نئو با قیمت 399 یورویی برای پیکر‌بندی پایه از طریق وب‌سایت EMEA به فروش می‌رسد و از تاریخ 30 شهریور (21 سپتامبر) در وب‌سایت‌های رسمی موتورولا، فلیپ‌کارت در کشور هند و سایر خرده‌فروشی‌ها در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>