Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر‌های گوشی موتورولا اج 2023 افشاء شدند

تصاویر رندر‌ گوشی موتورولا اج 2023 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی موتورولا اج 40 در خرداد ماه (ماه می) به بازار معرفی شد و پس از آن، ابتدا در قاره اروپا و در اواخر همان ماه در بازار‌های کشور هند به فروش رسید. اگر‌چه، تا‌کنون، این گوشی هوشمند نتوانسته است تا به کشور‌های آمریکا شمالی راه پیدا کند، اما به جای آن موتورولا اج پلاس 2023 از ماه خرداد در دسترس کاربران این کشورها قرار گرفته است. اما اکنون تصاویر رندری توسط وب‌سایت پرایس‌بابا (PriceBaba) منتشر شده که به نظر می‌رسد به گوشی “موتورولا اج 2023” تعلق داشته باشند.

تصاویر رندر‌های گوشی موتورولا اج 2023 افشاء شدند
موتورولا اج پلاس 2023

به گفته برخی از کارشناسان، این احتمال وجود دارد که این گوشی در واقع همان نسخه آمریکای شمالی گوشی “اج 40” باشد. البته گمانه‌زنی دیگر این است که ممکن است مشابه با شرایطی که برای گوشی موتورولا اج 2022 رخ داد، این گوشی نیز به عنوان یک مدل کاملاً متمایز نسبت به سایر گوشی‌های موتورولا طراحی شده باشد.

پس از بررسی رندر‌های افشاء شده از این دستگاه می‌توان شباهت‌های فراوانی را میان این گوشی با گوشی موتورولا اج 40؛ مشاهده نمود. از برخی از این شباهت‌ها می‌توان به شباهت “انحنا لبه‌های اطراف نمایشگر، جزیره دوربین، محل قرار‌گیری لنز و فلاش LED” در هر دو گوشی اشاره داشت. علاوه بر این، اگر پس از بررسی دقیق‌تر تصاویر، تقریباً می‌توان برچسب “50 مگا‌پیکسلی” تعبیه شده روی دوربین اصلی که دقیقاً مشابه با طراحی گوشی موتورولا اج 40 می‌باشد را تشخیص داد.

در ادامه تصویر موتورولا اج 40 (سمت راست) در کنار موتورولا اج 2023 (سمت چپ)، نشان داده شده است.

در صورتی که گوشی موتورولا اج 2023 همان نسخه ری‌برند شده از گوشی موتورولا اج 40 باشد، انتظار می‌رود که این محصل نیز از صفحه‌نمایش اولد 6.55 اینچی با وضوح +FHD، پشتیبانی از +HDR و نرخ به‌روز‌رسانی 144 هرتزی بهره ببرد. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که تغذیه این گوشی از طریق چیپست دایمنسیتی 8020، باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی با قدرت شارژ سیمی 68 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی صورت بگیرد. ضمناً شایعاتی در رابطه با بهره‌گیری از چرم‌گیاهی در پنل پشتی گوشی موتورولا اج 2023 و اخذ استاندارد IP68 (به منظور مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) نیز به گوش می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
مقایسه عملکرد پردازنده‌های اگزینوس و اسنپدراگون در گوشی گلکسی S22 اولترا

گوشی موتورولا اج 2022، که در مقایسه با گوشی‌های اروپایی اج از سخت‌افزار متفاوتی برخوردار بود، در سال گذشته با قیمت 500 دلار به دست کاربران رسید. از سوی دیگر، گوشی موتورولا اج پلاس 2023، که در اصل همان نسخه اروپایی گوشی موتورولا اج 40 پرو می‌باشد، با قمیت خرده‌فروشی اولیه 800 دلاری به بازار عرضه شد، اگر‌چه، شایان ذکر است که قیمت این گوشی از زمان عرضه با کاهش قیمت 100 دلاری مواجه شده است. توجه داشته باشید که عرضه گوشی موتورولا اج پلاس 2023 همراه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 صورت گرفت که این مسئله، افزایش قیمت این گوشی را نسبت به گوشی موتورولا اج 2022 را توجیه می‌کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>