Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ویوو V29eبا طراحی دو رنگ Artistic Design معرفی شد

گوشی ویوو V29e با طراحی دو رنگ Artistic Design معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همانطور که انتظار می‌رفت، امروز، کمپانی ویوو از گوشی ویوو V29e خود، به عنوان جدید‌ترین گوشی میان رده سری V، در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی از صفحه نمایش امولد خمیده 6.78 اینچی با وضوح +FHD و نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

در بخش دوربین، گوشی ویوو V29e از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک ماژول فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی در داخل حلقه‌های زیبای طلایی در قاب پشتی بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه به یک دوربین سلفی قدرتمند 50 مگاپیکسلی با فوکوس چشمی خودکار مجهز شده است.

در بخش سخت‌افزاری، ویوو V29e از چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام در کنار یک رم 8 گیگا‌بایتی و فضای ذخیره‌سازی 128یا 256 گیگا‌بایتی (با قابلیت ارتقاء از طریق اسلات کارت میکرو اس دی (microSD)) استفاده می‌کند. علاوه بر این، انرژی این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی تامین می‌شود. قسمت نرم‌افزاری ویوو V29e نیز، توسط رابط کاربری Funtouch OS 13 مبتنی بر اندروید 13 پوشش داده می‌شود.

در قاب پشتی ویوو V29e از طراحی دو رنگ Artistic Design بهره گرفته شده است که این طراحی بر مبنی به‌کار‌گیری از شیشه‌هایی که قابلیت تغییر رنگ را دارند، صورت می‌گیرد. این گوشی در دو رنگ “زرشکی (Artistic Red) و آبی روشن (Artistic Blue)” به بازار عرضه خواهد شد. در نسخه Artistic Red به سبب حساسیت قاب پشتی به اشعه ماوراء بنفش، هنگامی که این گوشی در معرض نور UV (مانند آفتاب) قرار می‌گیرد؛ رنگ آن از زرشکی به مشکی تغییر پیدا می‌کند!

قیمت پایه گوشی ویوو V29e برای پیکر‌بندی 8/128 گیگا‌بایتی، در حدود 327 دلار و برای پیکر‌بندی 8/256 گیگا‌بایتی 350 دلار در نظر گرفته شده است. اگر‌چه، فروش این گوشی از طریق وب‌سایت ویوو و برخی از خرده‌فروشان آغاز شده است، اما فروش رسمی از تاریخ 16 شهریور (7 سپتامبر) آغاز خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
آنر 50 لایت، با مشخصاتی مشابه با هواوی nova 8i به اروپا می‌رود

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>