Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو به‌صورت رسمی معرفی شدند

گوشی‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو به‌صورت رسمی معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

امروز ویوو میزبان رویدادی بود که در آن، دو گوشی میان‌رده جدید سری V25 این شرکت با نام‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو معرفی شدند. اولی دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است، در حالیکه دومی از یک چیپست 6 نانومتری و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای آشنایی با این دو محصول جدید با اروتک همراه باشید.

ویوو V25

نسخه وانیلی سری V25 از تراشه دایمنسیتی 900 استفاده می‌کند که با 8 یا 12 گیگابایت رم جفت شده است. هر دو نوع گزینه رم را می‌توان به‌صورت مجازی تا 8 گیگابایت بیشتر افزایش داد. این گوشی در دو گزینه حافظه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

گوشی‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو به‌صورت رسمی معرفی شدند

نمایشگر 6.44 اینچی این دستگاه از نوع AMOLED بوده و اسکنر اثرانگشت آن در کناره دستگاه و روی کلید پاور تعبیه شده است. این پنل از قابلیت +HDR 10 پشتیبانی می‌کند، نرخ نوسازی آن، 90 هرتزی است و وضوح تصویر 1080p را ارائه می‌دهد.

سری ویوو V25 برای جوانانی طراحی شده است که عاشق وبلاگ‌نویسی و عکس‌برداری هستند. به همین دلیل است که نسخه وانیلی نیز دارای دوربین اصلی چشمگیر 64 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. رزولوشن دوربین سلفی این گوشی نیز 50 مگاپیکسلی بوده و با الگوریتم‌های هوش مصنوعی فراوان می‌تواند تصاویر اجسام را واضح‌تر کند.

گوشی‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو به‌صورت رسمی معرفی شدند

این گوشی که یک نسخه جهانی است، با سیستم‌عامل Funtouch 12 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود. ما تاکنون رابط کاربری OriginOS را خارج از بازار داخلی این کمپانی ندیده‌ایم. در بخش باتری، ویوو V25 از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فلش شارژ 44 واتی بهره می‌برد.

سایر مشخصات این گوشی عبارتند از: اتصال دوگانه 5G، جدیدترین استانداردهای Wi-Fi، بلوتوث 5.2 و بدنه نسبتا سبک 186 گرمی.

همچنین مطالعه کنید
آیا نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ به دوربین 320 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند؟

پنل پشتی ویوو V25 در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی عرضه می‌شود و در حالیکه هر سه رنگ دارای شیشه فلوریت AG هستند، تنها دو مورد اول مانند نسخه قبلی خود یعنی ویوو V23، قابلیت تغییر رنگ‌ دارد. از قیمت این گوشی هنوز خبری منتشر نشده است.

ویوو V25 پرو

عضو پرو این سری دارای چیپست قدرتمندتر دایمنسیتی 1300 و نمایشگر خمیده و بزرگتر 6.56 اینچی و از نوع AMOLED است و اسکنر اثر انگشت آن برخلاف بردار کوچکتر خود به زیر پنل راه یافته است. حداکثر نرخ نوسازی این پنل، 120 هرتزی است در حالی که وضوح تصویر آن، همان 1080p باقی مانده است.

گوشی‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو به‌صورت رسمی معرفی شدند

چیدمان دوربین اصلی نیز مانند برادر غیر پرو باقی می‌ماند، یعنی یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسل اصلی با قابلیت OIS که قابلیت لرزشگیر الکترونیکی (EIS) به آن اضافه شده است، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و 2 مگاپیکسل ماکرو. با این حال، رزولوشن دوربین سلفی به 32 مگاپیکسل کاهش یافته اما ویژگی فوکوس خودکار را حفظ کرده است.

ویوو V25 پرو نیز رابط کاربری Funtouch OS 12 را اجرا کرده و از جدیدترین و بهترین گزینه‌های اتصال، از جمله تمام باندهای اصلی 5G بهره می‌برد. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی ویوو به ویژگی‌های فانتزی مانند Super Night Video و Vlog Movie مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای بهتری را برای شبکه‌های اجتماعی خود ثبت کنند.

گوشی‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو به‌صورت رسمی معرفی شدند

این دستگاه در مقایسه با ویوو V25، کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر است و با باتری 4830 میلی‌آمپر ساعتی و فلش‌شارژ 66 واتی عرضه می‌شود.

ویوو V25 پرو در دو گزینه رنگ آبی و مشکی با شیشه فلوریت AG عرضه می‌شود، اما تنها مورد اول می‌تواند ظاهر خود را تحت نور UV و نور مستقیم خورشید تغییر دهد.

گزینه 8 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت 450 دلاری به فروش می‌رسد، در حالیکه گزینه 12 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه داخلی، 500 دلار قیمت‌گذاری شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>