Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

موتو جی 54 (Moto G54) موتورولا 14 شهریور رونمایی می‌شود

موتو جی 54 (Moto G54) موتورولا 14 شهریور رونمایی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

موتورولا جمعه آینده از گوشی موتو جی 84 (Moto G84) رونمایی خواهد کرد. امروز نیز بخش چینی این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که این کمپانی در تاریخ 14 شهریور (5 سپتامبر) از یک میان رده جدید با نام موتو جی 54 (Moto G54) رونمایی می‌کند. تصاویر رندر این گوشی در اوایل ماه جاری میلادی منتشر شده بود. این دستگاه اکنون نیز توسط پایگاه داده چینی TENAA فهرست شده و برخی از مشخصات و ویژگی های کلیدی آن فاش شده است.

موتو جی 54 (Moto G54) موتورولا 14 شهریور رونمایی می‌شود

بر اساس تصاویر منتشرشده از سوی فهرست TENAA، طراحی ساده دوربین دوگانه در قاب پشتی موتو G54 و همچنین فرورفتگی در سمتی که کلید پاور قرار دارد، قابل مشاهده بوده که بیانگر کاربرد دوگانه دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت است. این نکته همچنین به این معنی است که پنل LCD نسل قبلی احتمالاً حفظ می‌شود. طبق اعلام این فهرست ظرفیت باتری این گوشی 4850 میلی آمپر ساعت که قاعدتاً با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت محاسبه خواهد شد.

برگه مشخصات کامل دستگاه احتمالاً در آینده توسط این رگولاتوری چینی منتشر می‌شود، اما ما انتظار داریم در این گوشی با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، رم تا 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی مواجه شویم.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا در رنگ مشکی جذاب

مدل قبلی این محصول، یعنی موتو G53 که در دسامبر 2022 در چین رونمایی شد، بعد از 1.5 ماه روانه بازارهای جهانی شد. اگر موتورولا همین روند را دنبال کند، احتمالاً طرفداران موتو می‌توانند گوشی موتو G54 را در اوایل پاییز خریداری کنند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>