Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ایرانی داریا باند (Daria Bond) معرفی شد

گوشی ایرانی داریا باند (Daria Bond) معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی ایرانی “داریا باند (Daria Bond)” متعلق به شرکت “داریا همراه پایتخت”، با مشخصاتی میان‌رده و هدف‌گیری بازارهای جهانی معرفی شد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با اِروتِک همراه باشید.

نمایشگر:

داریا باند دارای یک نمایشگر 6.78 اینچی اولد با رزولونش 2400 در 1080 پیکسلی با وضوح فول اچ دی پلاس (+FHD) و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. لبه‌های این پنل خمیده بوده و طبق گفته داریا، این همان پنل استفاده‌شده در گوشی ناتینگ‌فون 1 است. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

سخت افزار:

در بخش سخت افزاری، داریا باند از پردازنده 6 نانومتری دایمنسیتی 7050 مدیاتک بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته‌ای دارای دو هسته Cortex-A78 با سرعت کلاک 2.6 گیگاهرتزی و 6 هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتزی است و در بخش گرافیکی از پردازنده 6 هسته‌ای Mali-G68 بهره می‌برد. این پردازنده دارای مودم 5G بوده و از وایفای 6 و بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی می‌کند. دایمنسیتی 7050 در این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

دوربین:

داریا باند دارای یک جزیره دوربین سه‌گانه به سبک گوشی‌های پیکسل گوگل در قاب پشتی است. این جزیره دوربین از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی OmniVision، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. این ماژول‌ها توانایی ثبت فیلم‌های 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارند و قابلیت لرزشگیر دیجیتالی (EIS) آنها، باعث کاهش لرزش و نویز فیلم‌ها می‌شود. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در حفره پانچ نمایشگر است.

گوشی ایرانی داریا باند (Daria Bond) معرفی شد

باتری:

داریا برای این محصول از یک باتری 4700 میلی آمر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 67 واتی استفاده کرده است. این شرکت مدعی است که شارژ 0 تا 50 درصد این گوشی در 15 دقیقه و شارژ کامل آن حدود 1 ساعت زمان خواهد برد.

همچنین مطالعه کنید
افشا مشخصات گوشی تاشو Magic V آنر؛ نمایشگر داخلی 7.9 اینچی و دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی

نرم افزار:

در بخش نرم‌افزاری داریا باند رابط کاربری DariaOS مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند. داریا همراه پایتخت همچنین دو آپدیت سیستم‌عامل (تا اندروید 15) را برای این گوشی تضمین کرده است.

گوشی ایرانی داریا باند (Daria Bond) معرفی شد

سرویس های ویژه:

داریا در کنار حمایت کامل سرویس های GMS و اکوسیستم گوگل، سرویس های ویژه خود را در قالب اکوسیستم داریا ارائه کرده است که این سرویس ها عمدتا مبتنی بر سرویس های web3.0 و درآمدزایی برای کاربران (user monetization) است. لذا کاربران گوشی هوشمند داریا باند نه تنها یک کاربر معمولی بلکه عضوی از جامعه اکوسیستم web3.0 داریا خواهند بود. این سرویس ها در فازهای متعدد و با توجه به نقشه راه داریا توسعه یافته و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در فاز اولیه، سرویس های زیر به کاربران عرضه می‌شود:

  • 1- Own2Earn: این سرویس برای تمامی کاربران تعبیه شده است و بدین ترتیب کاربر تنها با داشتن داریا Bond و مشارکت در اکوسیستم داریا، ماهیانه امتیاز ویژه ای را به عنوان پاداش دریافت می‌کند.
  • 2- Sell2Earn: هر شخصی که داریا باند را در دست داشته باشد، یک کد معرف مخصوص به خود دارد که در نتیجه‌ی استفاده‌ی دیگران از این کد هنگام خرید امتیاز ویژه ای به هر دو کاربر تعلق می‌گیرد.

امتیازهای جمع آوری شده توسط کاربران پس از رسیدن به سقف تعیین شده، قابلیت انتقال به کیف پول خصوصی کاربر را که دارای قابلیت خرید کالا و خدمات از marketplaceهای متعدد است، خواهد داشت.

گوشی ایرانی داریا باند (Daria Bond) معرفی شد

قیمت و دسترسی:

این گوشی با برچسب قیمتی 10 میلیون تومانی و رنگ‌بندی مشکی، نقره‌ای و سبز از 10 مرداد روانه بازار خواهد شد. پیش فروش این محصول در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی آغاز شده است.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>