Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تست شارژ اینفینیکس نوت 30 وی آی پی؛ سریعترین شارژ بی سیم در کلاس قیمتی خود

تست شارژ اینفینیکس نوت 30 وی آی پی؛ سریعترین شارژ بی سیم در کلاس قیمتی خود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آیا به دنبال یک گوشی ارزان قیمت با سرعت شارژ بالا هستید؟ شاید اینفینیکس نوت 30 وی آی پی (Infinix Note 30 VIP) بتواند این نیاز شما را برآورده کند. این گوشی شارژ سیمی 68 واتی را ارائه می‌دهد که یکی از سریع‌ترین‌ها در کلاس خود است، با این حال شارژ بی سیم 50 واتی این دستگاه در این کلاس قیمتی بی‌سابقه است. برای بررسی بیشتر این موضوع با اِروتِک همراه باشید.

تست شارژ اینفینیکس نوت 30 وی آی پی؛ سریعترین شارژ بی سیم در کلاس قیمتی خود

عضو قبلی خانواده اینفینیکس یعنی نوت 12 وی آی پی (Note 12 VIP) شارژ سیمی 120 واتی بسیار سریع‌تری داشت، اما نوت 30 وی آی پی رویکرد متعادل‌تری دارد و فضا را بیشتر برای شارژ سریع بی سیم باز کرده است. این دستگاه یکی از معدود گوشی‌هایی است که شارژ بی‌سیم را در رده قیمتی زیر 300 دلار دارد، هرچند اکثر گوشی‌های این رده قیمیت از این قابلیت بی‌بهره‌اند چه رسد به اینکه یکی از آن‌ها سریع هم باشد.

به همین دلیل است که باید آزمایش‌های شارژ معمول روی این گوشی انجام می‌شد و می‌دیدیم که آیا اینفینیکس می‌تواند به اهداف بلندپروازانه خود برسد یا خیر. ذکر این نکته ضروری است که برای دستیابی به حداکثر سرعت سیمی به آداپتور شارژ اختصاصی 68 واتی نیاز دارید که باید آن را جداگانه خریداری کنید چراکه تنها یک شارژر بی سیم 15 واتی در بسته خرده فروشی دستگاه موجود است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های گیمینگ رد مجیک 9 پرو و 9 پرو پلاس معرفی شدند

بدون بحث بیشتر، در اینجا نحوه عملکرد نوت 30 VIP در برابر رقبای مشابه قیمت از نظر شارژ آورده شده است.

همانطور که می بینید، اینفینیکس نوت 30 وی آی پی در بخش سیمی سریع‌ترین گوشی هوشمند در کلاس خود نیست، اما قطعاً در میان بهترین‌ها قرار دارد. این گوشی فقط چند دقیقه از پوکو ایکس 5 پرو (Poco X5 Pro) فاصله دارد و به همان سرعت ردمی نوت 12 پرو است. دو گوشی ذکرشده از شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می‌کنند.

با این حال، وقتی صحبت از شارژ بی‌سیم می‌شود، از اینکه چقدر سرعت آن به شارژ سیمی نزدیک است، شگفت‌زده می‌شوید. پد شارژ بی سیم 50 واتی این دستگاه تنها چند درصد از شارژر سیمی 67 واتی در فواصل 15 دقیقه و 30 دقیقه فاصله دارد. البته این فاصله با گذشت زمان بیشتر می‌شود. اما اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید و به شارژ بی‌سیم نیز علاقه دارید، قطعاً باید به اینفینیکس نوت 30 وی آی پی هم به‌طور خاص توجه کنید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>