Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی ردمی نوت 12T پرو با پردازنده دایمنسیتی 8200 اولترا معرفی شد

شیائومی ردمی نوت 12T پرو با پردازنده دایمنسیتی 8200 اولترا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی از جدیدترین گوشی هوشمند سری ردمی نوت خود با نام ردمی نوت 12T پرو (Redmi Note 12T Pro) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به عنوان جانشین ردمی نوت 11T پرو توسط این شرکت معرفی شده است. پس از شیائومی سیوی 3 (Xiaomi Civi 3) که هفته گذشته شاهد معرفی آن بودیم، این دستگاه دومین گوشی هوشمند شیائومی است که به پردازنده دایمنسیتی 8200 اولترا (Dimensity 8200 Ultra) مدیاتک مجهز شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اروتک همراه باشید.

شیائومی ردمی نوت 12T پرو با پردازنده دیمنسیتی 8200 معرفی شد

نمایشگر استفاده شده برای ردمی نوت 12T پرو، 6.51 اینچ اندازه دارد و از نوع IPS LCD است. این پنل از رزولوشن +FHD و نرخ تازه سازی 144 هرتزی بهره می‌برد. پنل پشتی این محصول نیز به سه دوربین مجهز است که به غیر از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، از یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز میزبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند می‌توان به حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 اشاره کرد. انرژی این گوشی جدید شیائومی از طریق یک باتری 5080 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین سیستم عامل ردمی نوت 12T پرو به صورت پیش فرض رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند.

این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. دیگر جزئیات مربوط به قیمت‌ و زمان عرضه این محصول جدید شیائومی، طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ارزان قیمت ردمی A3 شیائومی معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>