Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی آیکو 11S به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود

گوشی آیکو 11S به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می رسد iQOO قصد دارد به زودی عضو جدیدی از سری گوشی های هوشمند آیکو 11 (iQOO 11) را به مخاطبان معرفی کند. این عضو جدید آیکو 11S نام دارد و سومین نسخه تولیدشده پس از دیگر مدل های این سری یعنی آیکو 11 معمولی و پرو در خط تولید این شرکت خواهد بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند به نسخه جدیدتری از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز باشد.

شایعات منتشر شده در رابطه با گوشی هوشمند آیکو 11S

افشاگر معتبر و مشهور چینی، Digital Chat Station، اطلاعات صحیح و قابل اطمینانی در رابطه با آیکو 11S فاش کرد. طبق این افشاگری؛ انتظار می‌ رود این گوشی هوشمند از نسخه ای با فرکانس بالاتر از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند. این تراشه بر اساس همان فرآیند 4 نانومتری نسل 2 معمولی تولید خواهد شد با این تفاوت که فرکانس CPU و GPU آن اورکلاک شده است.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند با سری پرچمدار سامسونگ از نظر پردازنده برابری می کند زیرا سری گلکسی اس 23 نیز به نسخه اورکلاک شده پردازنده 8 نسل 2 با حداکثر سرعت 3.6 گیگاهرتزی مجهز می باشد. نکته قابل توجه اینجاست که سرعت پردازنده گرافیکی نیز می‌ تواند از 680 مگاهرتز به 719 مگاهرتز افزایش پیدا کند.

همچنین مطالعه کنید
آیفون 15 اپل، آخرین گوشی مجهز به پورت لایتنینگ این کمپانی خواهد بود

همچنین این اکانت چینی اعلام کرد این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش امولد E6 با وضوح 2K و نرخ بروزرسانی 144 هرتزی بهره خواهد برد. این مشخصات نمایشگر، تقریباً مشابه آیکو 11 پرو است. در رابطه با دوربین‌ های این محصول نیز، احتمالاً باید منتظر یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سیستم پردازش تصویر V2 باشیم. انتظار می رود آیکو 11S با پشتیبانی از سرعت شارژ سیمی 200 واتی عرضه شود.

گوشی (iQOO 11S) آیکیو 11S به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شد

اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند، توسط این افشاگر منتشر نشده است. اما دیجیتال چت استیشن مدعی است که آیکو 11S در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، یعنی ژوئن و آگوست برای کاربران عرضه می شود.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>