Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی گوشی پرچمدار iQOO 11 رسما تایید شد

طراحی گوشی پرچمدار iQOO 11 رسما تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی iQOO 11 مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام رسماً در 2 دسامبر (11 آذر) رونمایی خواهد شد. اکنون نیز iQOO، تصاویر و کلیپی از این محصول را منتشر کرده که طراحی و مشخصات آن را تایید می‌کند.

صفحه تبلیغاتی راه‌اندازی‌شده در وب‌سایت رسمی چینی ویوو نشان می‌دهد که رویداد معرفی سری iQOO 11 در ساعت 14:30 بعد‌از‌ظهر به‌وقت محلی در چین آغاز می‌شود و از آنجایی که این شرکت از کلمه “سری” استفاده می‌کند، می‌توان گفت که iQOO چند گوشی هوشمند (احتمالا مدل های وانیلی و پرو) را در رویداد جمعه آینده خود رونمایی خواهد کرد.

این صفحه همچنین شامل تصاویری از دستگاهی است که گفته می‌شود iQOO 11 5G نام دارد و البته افشاگری اخیر درباره طراحی این گوشی را تأیید می‌کند. در این تصاویر می‌توان جزیره دوربین سه‌گانه و تجهیز به تراشه vivo V2 که چند روز پیش در سری ویوو X90 رونمایی شد را مشاهده کرد.

طراحی گوشی پرچمدار iQOO 11 رسما تایید شد

پنل پشتی iQOO 11 نیز دارای نوارهای قرمز، مشکی و آبی است که از طراحی BMW M Motorsport الهام گرفته شده است. با بررسی دقیق‌تر، می‌توان دید که iQOO 11 دارای روکش چرم مصنوعی است. این گوشی هوشمند همچنین دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قاب است، در حالیکه خطوط آنتن در فریم بالا و پایین نشان می‌دهند که آنها از فلز ساخته شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی جدید V23e ویوو به پردازنده هیلو A22 و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

iQOO چین می‌گوید سری iQOO 11 “دوران جدیدی از جلوه‌های بصری ورزش‌های الکترونیکی را ایجاد می‌کند”، اما در مورد آن توضیح بیشتری نداده است. امیدواریم در آستانه رونمایی در 2 دسامبر (11 آذر) بدانیم این جمله دقیقاً چه معنایی دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>