Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

Xperia 10 V سونی دارای سنسور اصلی بزرگ‌تر و حتی بدنه‌ی سبک‌تر!

اکسپریا 10 وی سونی با سنسور اصلی بزرگ تر و بدنه‌ی سبک تر معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی به همراه مدل پرچم‌دار اکسپریا 1 وی خود، جدیدترین گوشی میان‌رده‌‌اش یعنی اکسپریا 10 وی (Xperia 10 V) را نیز معرفی کرد. این گوشی سبک ترین گوشی هوشمند 5000 میلی‌آمپر ساعتی موجود در بازار است که با وزن 159 گرمی، در واقع چند گرم سبک‌تر از مدل قبلی خود است. برای آشنایی با این میان رده جدید سونی با اروتک همراه باشید.

اکسپریا 10 وی سونی، تراشه‌ی اسنپدراگون 695 و همچنین ترکیب حافظه 6/128 گیگابایتی Xperia 10 IV را حفظ کرده است. فضای ذخیره‌سازی نیز همچنان با کارت‌ microSD قابل افزایش است.

صفحه‌نمایش اولد 1080p هنوز هم 6.1 اینچی مورب است، اما سونی می‌گوید که روشنایی آن 1.5 برابر بیشتر از نسل قبلی است. این صفحه‌نمایش فقط در 60 هرتز نوسازی می‌شود، هرچند که در سال 2023 تا حدودی ناامید کننده است. این پنل با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، اما پشت و قاب آن، برای دستیابی به وزن 159 گرمی، هنوز هم پلاستیکی است.

Xperia 10 V سونی دارای سنسور اصلی بزرگ‌تر و حتی بدنه‌ی سبک‌تر!

ارتقا قابل توجه دیگر، دوربین اصلی است. اکسپریا 10 وی با یک سنسور 48 مگاپیکسلی 1/2.0 اینچی با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری و لنز f/1.8 با لرزشگیر اپتیکال ارائه می‌شود. در کنار آن یک لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و یک لنز اولترا واید، هر دو با دیافراگم f/2.2 قرار دارند. برد تله‌فوتو 2 برابر است، در حالی که اولترا واید با زاویه دید 120 درجه ای به بازار عرضه می‌شود. این‌که هنوز لنز تله‌فوتو در محصولات به چشم می‌خورد بسیار خوب است، زیرا یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی های بخش میان‌رده است. دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی Oppo A16s با افزودن تراشه NFC وارد بازار می‌شود

اکسپریا 10 وی دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که وعده داده شده حداقل 80٪ ظرفیت خود را پس از سه سال حفظ کند. سرعت شارژ فاش نشده است، اما احتمالاً هنوز همان 21 وات در کنار قابلیت Power Delivery خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به گواهینامه IP65/68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، جک 3.5 میلی‌متری صدا با پشتیبانی از صدای Hi-Res و مجموعه‌ای از بلندگوهای استریو در جلو اشاره کرد.

Xperia 10 V سونی دارای سنسور اصلی بزرگ‌تر و حتی بدنه‌ی سبک‌تر!

اکسپریا 10 وی از اواسط ماه ژوئن در اروپا با قیمت 449 یورو به فروش می‌رسد. البته به خاطر داشته باشید که میزان پیش‌سفارش‌ها و در دسترس بودن آن، در بازارهای مختلف کمی متفاوت است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>