Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک 3 پرو فاش شد

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک 3 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود رویداد آنپکد سامسونگ در 1 فوریه (12 بهمن)، صحنه‌ای برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 و همچنین لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک 3 باشد. همچنین انتظار داریم در سری گلکسی بوک 3، شاهد یک نسخه اولترا قدرتمند و حداقل دو نسخه پرو در این رویداد باشیم. اکنون نیز مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک 3 پرو فاش شده است.

مشخصات فاش‌شده نسخه پرو نشان می‌دهد که سامسونگ در حال افزایش اندازه پنل امولد این دستگاه است و به جای پنل‌های Full HD با قطرهای 13.3 و 15.6 اینچی، شاهد سایزهای 14 و 16 اینچی خواهیم بود. با این حال، این تغییرات تنها بر ارتفاع پانل تأثیر می‌گذارد و نه عرض. در پنل‌های جدید، وضوح تصویر نیز +WQXGA با نسبت تصویر 16:10 خواهد بود.

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک 3 پرو فاش شد

گلکسی بوک 3 پرو همچنین به جدیدترین نسل چیپست‌های اینتل، یعنی Core i5-1340P مجهز خواهد بود، اگرچه امیدواریم که پردازنده‌های Core i7 نیز برای کسانی که قدرت کمی بیشتر از نوت بوک‌های فوق‌نازک خود می‌خواهند نیز وجود داشته باشد.

در مورد وزن، این منبع به وزن 0.87 کیلوگرمی اشاره می‌کند که دقیقاً مشابه نسل قبلی است. ابعاد دقیق نسخه پرو نیز 30.44 در 19.98 در 1.12 سانتی‌متری است که با گلکسی بوک 2 پرو تفاوتی ندارد، به این معنی که قاب پایین در بوک 3 پرو کاهش یافته است.

همچنین مطالعه کنید
لپ تاپ گیمینگ قدرتمند راگ زفیروس G16 ایسوس روانه بازار شد

سایر مشخصات این لپ‌تاپ نیز شامل رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی، ویندوز 11 نسخه هوم و نرخ نوسازی 120 هرتزی برای نمایشگر است.

گلکسی بوک 3 پرو سامسونگ در رنگ‌های بژ یا گرافیتی عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>