Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزییات جدیدی از گوشی تاشوی ویوو ایکس فلیپ مشخص شد

جزییات جدیدی از گوشی تاشوی ویوو ایکس فلیپ مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود که ویوو ایکس فلیپ (Vivo X Flip) به گوشی هوشمند تاشوی بعدی تبدیل و طی سه ماه آینده معرفی شود. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که صفحه‌نمایش خارجی این تاشوی جدید، مستطیلی‌شکل خواهد بود و به‌صورت افقی در زیر جزیره دوربین قرار می‌گیرد. امروز نیز یک تصویر شماتیک، جزئیات بیشتری را از این محصول جدید ویوو فاش کرده است.

این گوشی با برش آلومینیومی که لولای قاب ایکس فلیپ خواهد بود، از همان زبان طراحی سری X90 ویوو پیروی می‌کند. نمایشگر خارجی این دستگاه 682 پیکسل عرض دارد، دوربین‌ها تنها دو عدد خواهند بود و فضای کافی برای نام برند ZEISS نیز در این جزیره دوربین وجود خواهد داشت.

جزییات جدیدی از گوشی تاشوی ویوو ایکس فلیپ منتشر شد

صفحه‌نمایش داخلی نیز دارای عرض 1080 پیکسلی بوده که تا حدودی طبق انتظارات قبلی است. سامسونگ، اوپو و موتورولا همگی دارای پنل‌های +Full HD در گوشی‌های تاشوی خود هستند و تنها هواوی است نمایشگرهای کمی بزرگتر با تراکم پیکسلی بالاتر را ارائه می‌دهد.

دکمه تنظیم صدا در سمت راست تصویر و در بالای کلید پاور که میزبان اسکنر اثر انگشت خواهد بود، قرار گرفته است. ماژول دوربین دوگانه نیز چندان تعجب‌آور نیست. در حالیکه داشتن دوربین‌های بیشتر از نظر تئوری خوب به نظر می‌رسد، اما اندازه سنسور را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و در نهایت عملکرد دوربین را برای اکثر سناریوها بدتر می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ در آپدیت بعدی حالت 2x را به سری گلکسی اس 23 اضافه می کند

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>