Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی 13 اولترا ممکن است با این ویژگی جالب از گلکسی S22 اولترا پیشی بگیرد

شیائومی 13 اولترا ممکن است با این ویژگی جالب از گلکسی S22 اولترا پیشی بگیرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی 12S اولترا با دوربین‌های قدرتمند و چشمگیر عرضه شد. با این حال، این گوشی دوربین‌محور نتوانست وارد بازارهای جهانی شود و بسیاری از طرفداران این کمپانی را ناامید کرد. ظاهراً این بار داستان برای شیائومی 13 اولترا متفاوت خواهد بود و گفته می‌شود این پرچمدار جدید شیائومی قصد دارد گلکسی S22 اولترا و آیفون 14 پرو را در بخش دوربین به چالش بکشد.

یکی از کاربران در توییتر مدعی است که شیائومی قصد دارد شیائومی 13 اولترا را به دوربین جدید پریسکوپ مجهز کند. او همچنین افزود که این سنسور خاص، “همه را شوکه خواهد کرد”. اگرچه او جزئیات بیشتری در مورد چگونگی دستیابی شیائومی به چنین موفقیتی را شرح نداده است.

شیائومی 13 اولترا برای غلبه بر گلکسی S22 اولترا به زوم دیوانه‌وار نیاز دارد!

گلکسی S22 اولترا سامسونگ با داشتن دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال تا 10 برابری، یکی از تواناترین گوشی‌ها در بخش عکاسی است. نکته مهم این است که برای اینکه شیائومی 13 اولترا از این گوشی هوشمند گلکسی پیشی بگیرد، به یک سنسور بزرگتر با عملکرد زوم یا فاصله کانونی بالاتر نیاز دارد.

شیائومی 13 اولترا ممکن است با این ویژگی جالب از گلکسی S22 اولترا پیشی بگیرد

علاوه بر دوربین پریسکوپی، شیائومی 13 اولترا حسگر 1 اینچی 50 مگاپیکسلی و همچنین سنسور TOF 3D را حفظ کرده، اما فناوری تثبیت‌کننده گیمبال را به بخش دوربین‌ها اضافه می‌کند. در مورد اینکه دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی فعلی شیائومی 12S اولترا ارتقا می‌یابد یا خیر، هنوز صحبتی نشده است.

همچنین مطالعه کنید
موتورولا برنامه به‌روزرسانی اندروید 12 را برای 30 گوشی هوشمند خود تأیید کرد

تاریخ رونمایی و مشخصات

انتظار می‌رود شیائومی 13 اولترا با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، نسخه سریعتر رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 وارد بازار شود. منابع آشنا با توسعه این دستگاه می‌گویند که شیائومی، طراحی دوربین دایره‌ای را در قاب پشتی همچنان نگه می‌دارد.

جزئیاتی مانند قیمت و تاریخ رونمایی این گوشی هنوز مشخص نشده است، اما ممکن است در کنار نسخه‌های جهانی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو، از این دستگاه نیز رونمایی شود.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که سامسونگ از سنسور ISOCELL 200 مگاپیکسلی خود برای دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا استفاده کرده و احتمالاً سایر دوربین‌ها را بدون تغییر باقی بگذارد. شیائومی ممکن است این را فرصتی برای عرضه قابلیت زوم دوربین گوشی پرچمدار بعدی خود و حتی رقابت با گوشی‌های پرچمدار برند رقیب خود غنیمت بشمارد.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>