Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی جمع‌شونده ال‌جی

ویدیویی جذاب از ویژگی‌های جالب گوشی جمع‌شونده ال‌جی (LG Rollable)؛ رقیب بلامنازغ گوشی‌های تاشوی فعلی که راهی به بازار پیدا نکرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی جمع شونده ال جی می‌توانست یکی از نوآورانه‌ترین گوشی‌های سال 2021 باشد. اما در کمال تاسف تنها چند دستگاه از آن تولید و به‌عنوان یادگاری به کارمندان شرکت فروخته شد. در آن زمان، این دستگاه در برخی از عکس‌ها و حتی یک ویدیوی کوتاه خودنمایی می‌کرد، اما پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، از دید عموم محو شد. اما اکنون یکی از کانال‌های یوتیوب کره جنوبی ویدیویی دقیق از این گوشی ساخته که باعث حسرت بیشتر برای عدم معرفی این دستگاه جذاب شده است. برای مشاهده این ویدیوی جالب با اروتک همراه باشید.

ویدیو با جعبه سفارشی این گوشی جمع‌شوند ال‌جی که به همان روش باز شدن نمایشگر دستگاه باز می‌شود، شروع شده است. یک شارژر و کابل USB نیز در داخل جعبه وجود دارد.

گوشی جمع‌شونده ال‌جی

خود گوشی در حالت خاموش، کاملاً عادی به‌نظر می‌رسد و مانند گوشی‌های تاشو، اصلاً ضخیم نیست. وزن دستگاه با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن به 285 گرم می‌رسد.

گوشی جمع‌شونده ال‌جی

نوآوری اصلی این گوشی در صفحه‌نمایش آن است. به‌طور پیش فرض، این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی P-OLED با طرفین خمیده است. با این حال، یک حرکت تند به سمت راست بر روی نمایشگر، باعث می‌شود که پنل به‌صورت افقی گسترش یابد، قطر آن به 7.4 اینچ رسیده و نسبت تصویر آن 3:2 شود.

در این حالت برخی از برنامه‌ها به‌طور خودکار به رابط تبلتی خود تغییر می‌کنند. این رابط کاربری در اپلیکیشن یوتیوب، صفحه تنظیمات و موارد دیگر به خوبی عمل می‌کند. حتی والپیپرهای صفحه اصلی نیز می‌توانند به‌طور یکپارچه منبسط و منقبض شوند تا با صفحه‌نمایش گسترده‌تر مطابقت داشته باشند.

صفحه‌نمایش در داخل قاب می‌چرخد ​​و از انحنای فشرده موردنیاز در تاشوها جلوگیری می‌کند. گوشی در حالت بسته خوب و صاف است، اما قسمت کشیده صفحه‌نمایش کاملا صاف نیست. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این تنها در صورتی قابل مشاهده است که پنل را درست زاویه دهید و در طول استفاده معمولی اصلاً قابل توجه نخواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
ردمی K70 و ردمی K70 پرو، پرچمداران قدرتمند شیائومی معرفی شدند

گوشی جمع‌شونده ال‌جی

یکی از جزئیات جالب این دستگاه، طراحی بدون کلید آن است، شبیه به ال‌جی Velvet 2 Pro لغوشده که به جای دکمه‌های فیزیکی، صدا با پدهای حساس به فشار کنترل می‌شد. اسلات سیم‌کارت در موقعیت عجیبی قرار دارد و تنها زمانی می‌توان به آن دسترسی پیدا کنید که گوشی باز شود.

گوشی جمع‌شونده ال‌جی

این گوشی یک پرچمدار معمولی سال 2021 با اسنپدراگون 888، رم 12 گیگابایتی و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. ماژول دوربین در پشت نیز شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی عریض و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض است.

گوشی جمع‌شونده ال‌جی

ممکن است فکر کنید “چگونه با استفاده از دوربین‌های اصلی سلفی بگیرم؟” خوب، یک صفحه‌نمایش در پشت وجود دارد، بنابراین می‌توانید از آن استفاده کنید. این نمایشگر در بقیه زمان‌ها، ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. بخش واقعا جالب این گوشی اینجاست، چراکه این یک نمایشگر ثانویه نیست، بلکه یک نمایشگر اصلی است!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>