Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصادف عمدی برای آزمایش قابلیت "تشخیص تصادف" آیفون 14 پرو!

تصادف عمدی برای آزمایش قابلیت “تشخیص تصادف” آیفون 14 پرو!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل مدل‌های جدید آیفون 14 پرو و ​​اپل واچ سری 8 را با انبوهی از ویژگی‌های اصلی و کاربردی برای ایمنی معرفی کرد. قابلیت جدید “تشخیص تصادف (Crash Detection)”، هنگامی که تشخیص می‌دهد کاربر در تصادف اتومبیل تصادف کرده است، خدمات اضطراری را به‌طور خودکار فرا می‌خواند. اکنون یک یوتیوبر معروف تصمیم گرفته است با یک تصادف عمدی، این قابلیت جدید آیفون 14 پرو را آزمایش کند. برای مشاهده این ویدیو و مطالعه جزییات آن با اروتک همراه باشید.

تست “تشخیص تصادف” توسط یوتیوبر TechRax انجام شده و به‌تازگی ویدیوی این آزمایش را نیز در یوتیوب منتشر کرده است. او و تیمش برای بررسی این قابلیت چندین تصادف مختلف را انجام داده‌اند. توجه داشته باشید که هیچ راننده‌ای در خودرو نبوده و همه چیز برای کار به‌صورت بی‌سیم تنظیم شده است. آیفون 14 پرو نیز به پشت سری صندلی راننده وصل شده بود.

برای اطمینان از تصادف خودرو، این یوتیوبر با وسایل نقلیه فرسوده یک سد ایجاد کرده است. در نهایت خودرو با موفقیت به بدنه خودروهای خراب برخورد می‌کند. پس از بررسی خودرو، به نظر می‌رسد که تاخیر کوتاهی قبل از اینکه آیفون 14 پرو قابلیت “تشخیص تصادف” را آغاز کند، وجود دارد. پس از آن یک شمارش معکوس اضطراری با آژیر مشاهده شد که قبل از شروع تماس با اورژانس توسط تیم لغو شده است.

در تلاشی دیگر، خودرو سرعت بیشتری گرفت و دوباره به خودروها برخورد کرد که کاپوت خودرو به شدت آسیب دید. با این وجود، آیفون 14 پرو دوباره ویژگی “تشخیص تصادف” را فعال کرد. این آزمایش نشان می‌دهد که این ویژگی در مواقع اضطراری قابل اعتماد است و باید همیشه فعال باشد. این تست در شرایط تقریباً واقعی انجام شده بنابراین، کاربران آیفون 14 پرو و ​​اپل واچ سری 8 باید از عملکرد قابل اعتماد این ویژگی اطمینان داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید
گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ با طراحی مسطح به بازار می‌آیند

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>