Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کامل، قیمت و تصاویر اوپو F21s پرو 5G به بیرون درز کرد

مشخصات کامل، قیمت و تصاویر اوپو F21s پرو 5G به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ظاهرا اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از F21s پرو 5G در هند است و اکنون پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه به بیرون درز کرده است. در این افشاگری، مشخصات، قیمت و برخی از تصاویر رندر جدید این گوشی آینده، در دو رنگ مشکی و طلایی منتشر شده است.

بنابر اطلاعات فاش‌شده، اوپو F21s پرو 5G دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با وضوح +FHD، تراشه اسنپدراگون 695 در راس دستگاه، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو خواهد بود. در قاب پشتی نیز یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر وجود دارد. در پنل جلویی گوشی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد. گفته می‌شود این گوشی، اندروید 12 را تحت رابط کاربری ColorOS 12.1 اجرا می‌کند. وزن اوپو F21s پرو 5G نیز 181 گرم بوده و ظاهراً با قیمتی در حدود 290 تا 300 دلار به فروش می‌رسد.

اگر این اطلاعات برای شما آشناست، نگران نباشید چراکه مشخصات بالا، گوشی Reno8 Z را توصیف می‌کند. اگر همه این جزییات تایید شود، معلوم می‌شود که این دستگاه فقط یک Reno8 Z تغییر نام‌یافته است. اما در عین حال ممکن است اوپو چیزهای دیگری مانند “دوربین میکرولنز” که برای یکی از اعضای خانواده F21s پرو تبلیغ کرده بود را نیز برای این گوشی در آستین داشته باشد!

همچنین مطالعه کنید
آنر به بازار گوشی تاشو فلیپ و حلقه هوشمند وارد می‌شود!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>