Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌های اوپو A57s و A57e معرفی شدند: گوشی‌هایی مشابه با دوربین‌هایی متفاوت

گوشی‌های اوپو A57s و A57e معرفی شدند: گوشی‌هایی مشابه با دوربین‌هایی متفاوت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوپو دو گوشی هوشمند جدید به نام‌های اوپو A57s و اوپو A57e را به سری A57 خود اضافه کرد. گوشی‌های تقریباً مشابه که تنها دوربین‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای آشنایی با این دو محصول جدید با اروتک همراه باشید.

اوپو A57s

بیایید ابتدا از اوپو A57s شروع کنیم. این گوشی از پردازنده هلیو G35 بهره برده، رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند و در یک پیکربندی حافظه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. با این حال، ویژگی افزایش رم به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از حافظه داخلی گوشی، 4 گیگابایت رم اضافی را به صورت مجازی به رم این دستگاه اضافه کنید. این گوشی همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت است.

اوپو A57s حول یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.56 اینچی با رزولوشن +HD ساخته شده است. این پنل توسط شیشه پاندا محافظت می‌شود و دارای یک بریدگی ناچ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. ماژول دوربین این دستگاه نیز شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی مونوکروم و یک فلاش LED است که همگی در داخل جزیره مستطیلی قاب پشتی قرار گرفته‌اند.

گوشی‌های اوپو A57s و A57e معرفی شدند: گوشی‌های مشابه با دوربین‌های متفاوت

اوپو A57s دارای رتبه IP54 است، به قابلیت NFC مجهز شده و حسگر اثرانگشت آن در کناره دستگاه تعبیه شده است. این گوشی همچنین دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلندگوهای استریو فوق خطی (Ultra-linear) و صدای Dirac 3.0 است.

همچنین مطالعه کنید
ردمی نوت 12R شیائومی با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 معرفی شد

ظرفیت باتری این دستگاه، 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا سرعت حداکثر 33 وات از طریق پورت USB-c شارژ شود. اگر همه این جزییات آشنا به‌نظر می‌رسد، به این دلیل است که اوپو A57s، نسخه‌ای از اوپو A57 4G موجود در هند است. اوپو A57 4G دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و چندین گزینه حافظه است، اما با NFC و بلندگوهای استریو عرضه نمی‌شود.

اوپو A57s در رنگ‌های مشکی ستاره‌ای و آبی آسمانی عرضه می‌شود. این دستگاه در وب‌سایت کرواسی اوپو فهرست شده، اما در مورد قیمت و در دسترس بودن آن صحبتی نشده است.

اوپو A57e

قبلاً اشاره کردیم که A57s و A57e گوشی‌های هوشمند مشابهی هستند. اوپو A57e اساسا یک A57s است که دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بدون بلندگوهای استریو یا NFC است. همچنین به جای بلوتوث 5.3 با بلوتوث 5.2 عرضه می‌شود.

شما همچنین می‌‌توانید اوپو A57e را نسخه‌ای از A57 4G با بلوتوث 5.2 و یک گزینه حافظه تکی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در نظر بگیرید.

اوپو A57e در رنگ‌های سبز و مشکی با قیمتی 175 دلاری عرضه می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>