Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو 4 پرو به‌صورت رسمی معرفی شد

تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو 4 پرو به‌صورت رسمی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اواسط ماه آگوست، تعداد زیادی گواهینامه برای تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو 4 پرو (Galaxy Tab Active4 Pro) صادر شد که نشان‌دهنده رونمایی قریب‌الوقوع آن بود و امروز سامسونگ به‌صورت رسمی از این دستگاه رونمایی کرد. برای آشنایی با این تبلت جان‌سخت با اروتک همراه باشید.

این دستگاه با یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسلی و محافظت گوریلا گلس 5، یک پردازنده هشت هسته‌ای 6 نانومتری بدون نام (که طبق اطلاعات کنسول گوگل پلی احتمالاً اسنپدراگون 778G است) و دو گزینه حافظه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت microSD و باتری 7600 میلی‌آمپر ساعتی قابل تعویض عرضه می‌شود. از این تبلت می‌توان بدون باتری و تنها با اتصال به برق، حتی در محیط‌هایی با دمای بالا استفاده کرد. لازم به ذکر است که قلم S Pen نیز همراه این تبلت عرضه می‌شود.

گلکسی تب اکتیو 4 پرو دارای پشتیبانی از GPS، اتصال LTE ،5G و Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، قابلیت NFC، عملکرد هیبریدی دو سیم‌کارته (تنها به دلایلی در آمریکای شمالی) و حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در کلید Home است. وزن این تبلت 674 گرم بوده و ضخامت آن به 10.2 میلی‌متر می‌رسد. این دستگاه اندروید 12 را تحت رابط کاربری One UI سامسونگ اجرا می‌کند.

در بخش دوربین، این تبلت از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد.

گلکسی تب اکتیو 4 پرو و قلم S آن دارای استاندارد IP68 هستند که در برابر گرد‌و‌غبار، خاک و شن محافظت می‌شوند و می‌توانند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب شیرین مقاومت کنند. این تبلت همچنین تحت شرایط نظامی MIL-STD-810H تست شده است تا بتواند در برابر ارتفاع، رطوبت، غوطه‌ور شدن، اسپری نمک، گرد‌و‌غبار، لرزش و قطرات از عمق 1 متری “بدون کیس” یا 1.2 متری “با کیس همراه آن” مقاومت کند.

همچنین مطالعه کنید
مک‌بوک پرو جدید، احتمالاً بین سپتامبر تا نوامبر با نمایشگر miniLED عرضه می‌شود

سامسونگ می‌گوید گلکسی تب اکتیو 4 پرو در ماه سپتامبر “در بخش‌هایی از اروپا” در دسترس خواهد بود و آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه نیز “در اواخر سال 2022” آن را دریافت خواهند کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>