Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی موتو جی 82 (Moto G82) موتورولا با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی موتو جی 82 (Moto G82) موتورولا با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

موتورولا جدیدترین گوشی میان‌رده خود را با نام موتو جی 82 (Moto G82) معرفی کرد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، صفحه‌نمایش OLED و یک باتری بزرگ است.

گوشی موتو جی 82 (Moto G82) موتورولا با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

موتو جی 82 از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی OLED با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. موتورولا همچنین می‌گوید که این پنل 100 درصد پوشش رنگی DCI-P3 را ارائه می‌‌دهد. لازم به ذکر است که این پنل OLED، توانایی ارائه اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را دارد، اما موتورولا در این محصول، آن را در سمت راست، روی کلید پاور قرار داده است.

چیپست این گوشی، اسنپدراگون 695 است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (قابل ارتقا از طریق اسلات micro SD) همراه شده است.

در قاب پشتی موتو جی 82، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، یک سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه 118 درجه‌ای و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی تعبیه‌شده داخل یک حفره پانچ نمایشگر نیز، 16 مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری این دستگاه، 5000 میلی‌آمپر ساعت است و می‌توان آن را تا سرعت 30 واتی شارژ کرد. موتورلا شارژر مورد نیاز موتو جی 82 را در جعبه گوشی قرار داده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید میان‌رده موتورولا می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت با اسلات جداگانه برای کارت microSD، جک 3.5 میلی‌متری صدا و اندروید 12 اشاره کرد که می‌توان آن را از طریق رابط کاربری My UX موتورولا شخصی‌سازی کرد.

همچنین مطالعه کنید
پرچمداران گیمینگ نوبیا معرفی شدند؛ اولین گوشی با رم 24 گیگابایتی

موتو جی 82 در رنگ های خاکستری و سفید عرضه می‌شود و قیمت آن در اروپا 329.99 یورو است. این دستگاه جدید، همچنین در بازارهای منتخب در آمریکای لاتین، آسیا، هند و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>