Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تغییرات جدید سیستم‌عامل اندروید اوتو؛ سازگاری با تمام نمایشگرها!

تغییرات جدید سیستم‌عامل اندروید اوتو؛ سازگاری با تمام نمایشگرها! (+ویدیو)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در میان بسیاری از اعلامیه‌های کنفرانس I/O امسال، گوگل ظاهر جدید اندروید اوتو (Android Auto) را که از اواخر تابستان امسال برای همه کاربران عرضه می‌شود، به نمایش گذاشت. تغییر بزرگ این سیستم‌عامل و رابط کاربری آن این است که اکنون با اندازه‌ها و جهت‌گیری‌های مختلف صفحه‌نمایش خودرو، با ظاهر پیش‌فرض تقسیم‌شده خودِ آن نمایشگر، سازگار می‌شود. هدف این تغییر آن است که به رانندگان، امکان کنترل سریع‌تر و آسان‌تر را بر روی سه جنبه پرکاربرد نقشه‌ها، کنترل‌ رسانه‌ها و پیام‌رسانی را بدهد.

در این تغییرات، دستیار گوگل، اعلان‌ها و برنامه‌های شما به‌راحتی قابل دسترسی خواهند بود و بسته به اینکه خودروی شما دارای صفحه نمایش عمودی یا افقی باشد، نحوه چینش سه‌جنبه پرکابرد بالا، تغییر می‌کند. در این به‌روزرسانی، اکنون «دستیار گوگل» پاسخ‌های سریع پیشنهادی را به مکالمات و همچنین گزینه‌هایی مانند به اشتراک گذاشتن زمان تخمینی رسیدن شما با مخاطبین را به شما ارائه می‌دهد.

خودروهای مجهز به سیستم‌عامل Android Automotive، مانند برخی از مدل‌های جدیدتر ولوو، فورد و GMC، در هنگام پارک کردن خودرو از مزایای بیشتری برخوردار خواهند شد. این مزایا شامل یک مرورگر وب و امکان تماشای ویدیوها از طریق پلتفرم‌های یوتیوب، Tubi و Epix Now بر روی صفحه‌نمایش خودرو می‌شود.

تغییرات جدید سیستم‌عامل اندروید اوتو؛ سازگاری با تمام نمایشگرها!

گوگل در کنفرانس I/O امسال خود همچنین تاکید کرد که در تلاش است محتوای ویدیویی بیشتری را برای اندروید اوتو ارائه داده و امکان ارسال ویدیوهای شما را به نمایشگر اتومبیل‌ فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید
آستون مارتین والهلا با 937 اسب بخار قدرت، آماده راگناروک

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>