Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ گیمینگ لنوو لیجن R7000P با نمایشگر 165 هرتزی راهی بازار شد

لپ تاپ گیمینگ لنوو لیجن R7000P با نمایشگر 165 هرتزی راهی بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

لنوو لپ‌تاپ گیمینگ Legion R7000P 2024 خود را راهی بازار کرد. لنوو لیجن R7000P با ارتقاء چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود در دسترس قرار گرفته و به پردازنده‌ی قدرتمند Ryzen 7 8845H کمپانی AMD مجهز شده است.

این پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته و ۱۶ رشته دارد و از سرعت کلاک پایه‌ی ۳٫۸ گیگاهرتز و سرعت کلاک بوست ۵٫۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. لپ تاپ لنوو لیجن R7000P با یک واحد پردازش عصبی (NPU) داخلی عرضه می‌شود که عملکرد هوش‌ مصنوعی آن را تا حداکثر ۳۸ برابر افزایش می‌دهد و پردازش‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی را به‌طرز قابل لمسی بهبود می‌بخشد.

لنوو برای نمایشگر لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود از یک پنل ۱۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیتی و زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه‌ای استفاده کرده است. این لپ‌تاپ همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی RTX 4060 انویدیا با ۸ گیگابایت VRAM و حداکثر توان مصرفی ۱۴۰ وات بهره می‌گیرد که در مقایسه با آن‌چه که انتظار می‌رفت، پردازنده‌ی گرافیکی پایین‌رده‌تری محسوب می‌شود. با این حال، لنوو لیجن R7000P با این پردازنده‌ی گرافیکی در اجرای بازی‌های بزرگ امروزی و عناوین رقابتی با مشکل روبه‌رو نخواهد بود.

سیستم خنک‌کننده‌ی لپ تاپ گیمینگ لیجن R7000P هم از دو فن و پنج لوله‌ی حرارتی تشکیل شده است. از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی این محصول می‌توان به مواردی نظیر باتری ۸۰ وات‌ساعتی، WiFi 6E، گزینه‌های اتصال متعدد و سیستم بلندگو Nahimic برای ارائه‌ی صدای باکیفیت اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
مک بوک ایر M3 اپل در دو مدل 13 و 15 اینچی معرفی شد

لپ تاپ لیجن R7000P لنوو در فروشگاه‌های آنلاین چینی با قیمت ۸٬۳۹۹ یوان (حدود ۱٬۱۶۸ دلار) به فروش می‌رسد، اما هنوز تاریخ عرضه‌ی جهانی آن اعلام نشده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>