Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دل لپ تاپ گیمینگ قدرتمند Alienware m18 R2 را روانه بازار کرد

دل لپ تاپ گیمینگ قدرتمند Alienware m18 R2 را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی دل (Dell) از لپ تاپ گیمینگ Alienware m18 R2 در جریان نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرده بود و حالا این دستگاه قدرتمند راهی بازار شده است. سخت‌افزار چشمگیر این لپ‌تاپ به‌طور ویژه علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را هدف قرار می‌دهد و بازتاب این موضوع را می‌توان به‌وضوح در برچسب قیمتی آن مشاهده کرد. برای آشنایی با جزئیات فنی و مشخصات کلی لپ تاپ Alienware m18 R2 دل، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ Alienware m18 R2 دل

دل لپ تاپ گیمینگ قدرتمند Alienware m18 R2 را روانه بازار کرد

این لپ‌تاپ گیمینگ از یک نمایشگر ۱۸ اینچی با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی استثنایی ۴۸۰ هرتزی و زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه‌ای برخوردارست. دل همچنین یک مدل دیگر و مجهز به نمایشگری با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که هر دو گزینه از فناوری G-Sync انویدیا و Freesync شرکت AMD بهره‌مند هستند. در کنار این‌ها، می‌توان شاهد یک وبکم FHD با پشتیبانی از فناوری HDR، احراز هویت Windows Hello و یک میکروفون دو آرایه‌ای نیز بود.

لپ‌تاپ Dell Alienware m18 R2 از طراحی صنعتی «Legend 3.0» این برند بهره می‌برد. لبه‌های این لپ‌تاپ به ارگونومی دستگاه کمک می‌کنند و سیستم مدیریت حرارتی بهبودیافته‌ی آن شامل فن‌های چهارگانه و محفظه‌ی بخار بازطراحی‌شده است. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ هم «AlienFX RGB CherryMX» نام دارد.

همچنین مطالعه کنید
لپ تاپ گیمینگ لنوو لیجن R7000P با نمایشگر 165 هرتزی راهی بازار شد

دل بهترین مدل لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود را به پردازنده‌ی نسل چهاردهمی Core i9 اینتل مجهز کرده است و گزینه‌های زیادی برای پردازنده‌ی گرافیکی می‌توان انتخاب کرد که بهترین آن GeForce RTX 4090 انویدیا با ۱۶ گیگابایت VRAM به حساب می‌آید. همچنین حداکثر ۶۴ گیگابایت رم دو کاناله‌ی DDR5 و تا سقف ۸ ترابایت حافظه‌ی SSD در دسترس قرار گرفته‌اند. عضو جدید خانواده‌ی Alienware دل از فناوری خنک‌کننده‌ی اختصاصی «Cryo-Tech» این برند بهره می‌گیرد و انرژی کل دستگاه توسط یک باتری ۶ سلولی ۹۰ وات‌ساعتی تأمین می‌شود.

جدیدترین لپ‌تاپ دل در کنار ارائه‌ی WiFi-7 و بلوتوث 5.4، گزینه‌های اتصال متعددی را نیز برای کاربران فراهم می‌کند.

مدل پایه‌ای لپ تاپ Alienware m18 R2 دل با قیمت ۲٬۹۶٬۴۹۰ روپیه (حدود ۳٬۵۷۵ دلار) در بازار هند و از طریق سایت رسمی این برند و فروشگاه آمازون به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>