Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس لپ تاپ‌ های گیمینگ راگ استریکس اسکار 16 و 18 را روانه بازار کرد

ایسوس لپ تاپ‌ های گیمینگ راگ استریکس اسکار 16 و 18 را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس روز گذشته در کنار لپ‌تاپ زفیروس G16 و کامپیوتر دسکتاپ ROG Gaming، دو لپ‌تاپ گیمینگ رده‌بالا‌ی راگ استریکس اسکار 16 و 18 رونمایی کرد. جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار‌های موجود در بازار به همراه طراحی گیمرپسند، باعث شده است تا این دو محصول، به عنوان عضوی از سری 2024 ROG Strix Scar، به بهترین گزینه‌‌ برای عاشقان بازی بدل شوند. برای آشنایی بیشتر با این لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرتمند با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های 2024 ASUS ROG Strix Scar

ASUS ROG Strix Scar 16, Scar 18

دو لپ‌تاپ راگ استریکس اسکار 16 و 18 به ترتیب دارای نمایشگرهای 16 و 18 اینچی ROG Nebula HDR با وضوح WQXGA یا همان 2560 در 1600 پیکسلی هستند. هر دو پنل دارای نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی، زمان پاسخ‌گویی 3 میلی‌ثانیه‌ای، جی سینک (G-sync) و قابلیت Dolby Vision HDR هستند. در بخش صوتی، این دو مدل به یک سیستم با 4 بلندگو به همراه پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)، فناوری حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی (AI noise-canceling) و گواهی Hi-Res مجهز شده‌اند.

بدنه لپتاپ‌های راگ استریکس اسکار 2024 از یک شاسی تیز و یک نوار نورپردازی RGB در زیر آن تشکیل شده است. کاربران می‌توانند این نوار به همراه نوار پشت لپتاپ را از طریق برنامه Armory Crate ایسوس همگام‌ و سفارشی‌سازی کنند. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ‌ها نیز دارای نور پس‌زمینه RGB است که می‌توان از طریق برنامه Armory Crate، آن را هم شخصی‌سازی کرد. تاچ پد این سری نیز همانند نسل‌های پیشین شیشه‌ای است و می‌توان از آن به عنوان نام پد هم استفاده کرد. یک وب‌کم 720p HD هم در بالای نمایشگر این لپ‌تاپ‌ها قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ ممکن است سال آینده یک لپ‌تاپ قدرتمند با صفحه‌نمایش تاشو را معرفی کند

در بخش سخت‌افزاری هر دو لپتاپ به پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core i9 مجهز شده‌اند و هر دو دستگاه در دو پیکربندی کارت گرافیک انودیا جی فورس RTX 4080 و 4090 با قدرت 175 واتی TGP ارائه می‌شوند. حداکثر حافظه‌داخلی در این سری 4 ترابایت از نوع SSD و حداکثر مقدار رم 64 گیگابایت می‌باشد. به عنوان قوی‌ترین سری گمینگ ایسوس، این دو لپتاپ از ماکس سوویچ (MUX switch) با پشتیبانی از Nvidia Advanced Optimus بهره می‌برند و دارای فناوری ROG TriFan برای دفع گرما و خنک کردن دستگاه حین اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین هستند.

راگ استریکس اسکار 16 و 18 از یک باتری 4 سلولی 90WHrs به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کنند. هر دو لپ‌تاپ از WiFi-6E و بلوتوث 5.3 برخوردارند و از نظر نرم‌افزاری، این دستگاه‌ها با ویندوز 11 پرو اورجینال به فروش می‌رسند.

نسخه 16 اینچی این لپ‌تاپ‌ها با قیمت اولیه 2,89,990 روپیه (حدوداً 3492 دلار) به فروش خواهد رسید. این در حالی است که قیمت‌گذاری نسخه 18 اینچی از 3,39,990 روپیه (تقریباً 4095 دلار) شروع می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>