Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تست مقاومت گوشی پیکسل 8؛ آیا گوشی جدید گوگل جان سالم به در می‌برد؟

ویدیوی تعمیرپذیری (جداسازی و سرهم کردن) قطعات گوشی پیکسل 8 گوگل منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از ماه‌ها انتظار، انتشار شایعات متنوع و افشای طراحی‌ها، سرانجام گوگل از گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خود به صورت رسمی رونمایی کرد و پیش‌سفارش‌های این محصولات نیز آغاز شده است. اکنون نیز یک کانال یوتیوبی با نام “PBKreviews” ویدیویی را با عنوان “تست تعمیرپذیری گوشی پیکسل 8 گوگل” منتشر کرده که به جداسازی و سرهم کردن قطعات این محصول جدید گوگل می‌پردازد.

تست مقاومت گوشی پیکسل 8؛ آیا گوشی جدید گوگل جان سالم به در می‌برد؟

ویدیو “تست تعمیر گوشی پیکسل 8 گوگل” شرح مفصلی از روند گام‌به‌گام جدا‌سازی قطعات این گوشی را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو با ساده‌ترین بخش تست جداسازی قطعات گوشی یعنی “جداسازی سینی سیم‌کارت” آغاز می‌شود و پس از آن، به تدریج به مراحل پیچیده‌تر فرآیند جداسازی قطعات دیگر می‌پردازد.

در پایان فرآیند این تست، این محصول از نمره 10، امتیاز تعمیر‌پذیری 7 را دریافت کرد. این امتیاز نشان می‌دهد که اگرچه تعمیر این گوشی، امری بسیار سخت و پیچیده نیست، اما آنقدرها هم آسان نیست که کاربران عادی شخصاً بتوانند تا تعمیرات آن را به‌صورت فردی انجام دهند! بنابراین، تعمیرات این گوشی به سطح قابل‌توجهی از تخصص یا دانش فنی سخت‌افزاری نیاز دارد.

درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 8

پیکسل 8 از یک “صفحه نمایش اولد 6.2 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسلی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد. در قاب پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک لنز فوق‌عریض (اولترا واید) 12 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. علاوه بر این، این دستگاه از یک دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی نیز استفاده می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village برای آیفون 15 پرو و آیپد پرو مشخص شد

تست مقاومت گوشی پیکسل 8؛ آیا گوشی جدید گوگل جان سالم به در می‌برد؟

پیکسل 8 به تراشه تنسور G3 و رم 8 گیگابایتی مجهز شده و در گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. این گوشی از یک باتری 4575 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سیمی 27 واتی و شارژ بی‌سیم 18 واتی، بهره می‌برد و تحت سیستم‌عامل اندروید 14 عملکرد خود را ارائه می‌دهد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>