Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اوپو از تراشه MariSilicon Y، گجت مانیتور سلامتی OHealth H1 و عینک Air Glass 2 رونمایی کرد

اوپو از تراشه MariSilicon Y، گجت مانیتور سلامتی OHealth H1 و عینک Air Glass 2 خود رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوپو رویداد سالانه Inno Day 2022 خود را با یک ارائه آنلاین ویژه آغاز کرد. در این رویداد آنلاین از سه محصول منحصر‌به‌فرد شامل تراشه MariSilicon Y، گجت مانیتور سلامتی OHealth H1 و عینک Air Glass 2 رونمایی شد. برای آشنایی با این محصولات با اروتک همراه باشید.

تراشه MariSilicon Y

ابتدا‌ با دومین تراشه سفارشی اوپو پس از واحد پردازش عصبی تصویربرداری اختصاصی MariSilicon X شروع می‌کنیم. البته تراشه MariSilicon Y، جانشین MariSilicon X نیست، بلکه یک سیستم صوتی بلوتوث روی یک تراشه است.

اوپو از تراشه MariSilicon Y، گجت مانیتور سلامتی OHealth H1 و عینک Air Glass 2 رونمایی کرد

MariSilicon Y یکی از اولین تراشه‌هایی است که از فناوری پردازش پیشرفته N6RF استفاده کرده که امکان افزایش 50 درصدی پهنای باند بلوتوث را در مقایسه با تراشه‌های بلوتوث فعلی فراهم می‌کند.

اوپو می‌گوید که این برای اولین بار در صنعت است که صدای 24 بیتی/192 کیلوهرتزی بدون اتلاف از طریق بلوتوث، منتقل می‌شود.

گجت مانیتور سلامتی OHealth H1

محصول بعدی اوپو، تحت نام تجاری OHealth و با نام گجت مانیتور سلامتی OHealth H1 معرفی شده است. این دستگاه می‌تواند اکسیژن خون یکی از اعضای خانواده را کنترل کند و همچنین نوار قلب (الکتروکاردیوگرام)، سمع قلب و ریه (آنچه پزشک برای آن از گوشی پزشکی استفاده می‌کند)، ضربان قلب و دمای بدن را نیز بررسی کرده و همچنین خواب کاربر را ردیابی کند.

OHealth H1 فقط 95 گرم وزن داشته و طراحی آن بیضوی‌شکل با لبه‌های گرد است. این محصول داده‌های نظارت‌شده را با الگوریتم‌های سلامت اوپو ترکیب می‌کند تا یک نمای کلی سلامت دقیق ارائه دهد. OHealth H1 همچنین می‌تواند این داده‌ها را با پزشکان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها به اشتراک بگذارد.

عینک Air Glass 2

در آخرین مورد، اوپو از عینک Air Glass 2، جدیدترین محصول واقعیت کمکی خود رونمایی کرد. Air Glass 2 با وجود وزن تنها 38 گرمی خود از طراحی قوی برخوردار است. اوپو می‌گوید در این عینک از اولین لنز موجبر پراش رزین SRG در جهان که خودش آن را ساخته است، استفاده می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
اسمارت واچی جدید از کمپانی Mobvoi؛ جانشینی تمام عیار یا نسخه‌ای بهبودیافته؟

اوپو از تراشه MariSilicon Y، گجت مانیتور سلامتی OHealth H1 و عینک Air Glass 2 رونمایی کرد

این لنزها از تصحیح بینایی پشتیبانی می‌کنند، در حالی که فریم‌ها بیشتر قابل تنظیم خواهند بود. Air Glass 2 قادر به برقراری تماس، ترجمه فوری، ناوبری مبتنی بر مکان، تبدیل صدا به متن برای افراد دارای اختلالات شنوایی و موارد دیگر است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>