جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کوچک‌ترین و سبک‌ترین پهپاد برند DJI با قابلیت فیلم‌برداری 4K و قیمت ارزان معرفی شد

کوچک‌ترین و سبک‌ترین پهپاد برند DJI با قابلیت فیلم‌برداری 4K و قیمت ارزان معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند DJI یک پهپاد جدید را به بازارهای جهانی معرفی کرد. این برند که با کیفیت بالای پهپادهایش شناخته می‌شود، با پهپاد «DJI Neo» از کوچک‌ترین و سبک‌ترین مدلی که تاکنون طراحی کرده است پرده برمی‌دارد. علی‌رغم فرم فاکتور کامپکت و طراحی جمع‌وجور DJI Neo، این پهپاد از ویژگی‌های چشمگیری بهره می‌برد. برای آشنایی با مشخصات جدیدترین پهپاد برند دی‌جی‌آی، با اِروتِک همراه باشید.

ویژگی‌های پهپاد DJI Neo

پهپاد DJI Neo با وزن تنها ۱۳۵ گرم، سبک‌ترین پهپاد این کمپانی محسوب می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه‌ی این محصول، پشتیبانی آن از ردیابی سوژه با استفاده از هوش مصنوعی است. این پهپاد همچنین ۶ حالت فیلم‌برداری با نام‌های Dronie ،Circle Rocket ،Spotlight ،Helix و Boomerang دارد. کاربران حتی می‌توانند با استفاده از فرمان‌ها و کنترل‌های صوتی، برنامه‌ی DJI Fly را فعال کرده و این پهپاد را از طریق جوی‌استیک‌های مجازی در اپلیکیشن Fly با حداکثر برد ۵۰ متری هدایت کنند.

کوچک‌ترین و سبک‌ترین پهپاد برند DJI با قابلیت فیلم‌برداری 4K و قیمت ارزان معرفی شد

پهپاد جدید برند دی‌جی‌آی دارای سنسور ۱/۲ اینچی ۱۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری، همراه با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه است. این پهپاد‌ همچنین با کنترلر از راه دور DJI RC-N3 می‌تواند تصویر را حداکثر تا فاصله‌ی ۱۰ کیلومتری به‌راحتی انتقال دهد. کاربران در صورت تمایل می‌توانند از کنترلرهای از راه دور و لوازم جانبی DJI Goggles ،RC Motion 3 و FPV 3 نیز استفاده کنند. پهپاد سبک‌وزن دی‌جی‌آی نئو قادر است از کف دست شما به پرواز درآید. از سوی دیگر، حافظه‌ی داخلی ۲۲ گیگابایتی این پهپاد می‌تواند تا ۴۰ دقیقه ویدیوهایی با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا تا ۵۵ دقیقه ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در خود جای دهد.

پهپاد موردبحث از سیستم موقعیت‌یابی دید مادون قرمز و تک‌چشمی بهره می‌گیرد و حتی قابلیت بازگشت به خانه را نیز دارد. از سایر ویژگی‌های پهپاد کوچک دی‌جی‌آی باید به برخورداری آن از مقاومت در برابر باد سطح ۴، پشتیبانی از ۱۸ دقیقه زمان پرواز متوالی، چندین گزینه‌ی کنترل و پشتیبانی از QuickShots اشاره کرد.

پهپاد جدید DJI Neo با قیمت پایه‌ی ۱۹۹ دلاری به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *