جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
پهپاد دی جی آی آواتا 2 (DJI Avata 2) از نسل قبلی خود ارزان‌تر و بادوام‌تر است

پهپاد دی جی آی آواتا 2 (DJI Avata 2) از نسل قبلی خود ارزان‌تر و بادوام‌تر است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت DJI به‌طور رسمی از پهپاد اول‌شخص خود با نام «DJI Avata 2» (دی جی آی آواتا 2) رونمایی کرد. این پهپاد از نمونه‌های نادری به حساب می‌آید که مدل جدید یک محصول هم از نسل قبلی خود بهتر است و هم با قیمت ارزان‌تری روانه‌ی بازار می‌شود. زاویه‌ی پهپاد جدید DJI با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خود که سنسور 1/1.3 اینچی دارد، در زاویه‌ی سوپر واید (Super Wide) از کیفیت تصویر بهبودیافته‌ای بهره می‌برد. دوربین این پهپاد همچنین دامنه‌ی دینامیکی را افزایش داده است و در موقعیت‌ها و سناریوهای کم‌نور عملکرد بهتری را به ثبت می‌رساند. زاویه‌ی دید آن ۱۵۵ درجه است و با کمک این پهپاد می‌توانید ویدیوهای HDR را تا رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید و فیلمبرداری اسلوموشن را با رزولوشن 2.7K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه انجام دهید.

پنج درجه‌ی دیگر از شیب گیمبال با پهپاد دی جی آی آواتا 2 (منفی ۸۵ درجه تا ۸۰ درجه) ارائه می‌شود. حداکثر زمان پرواز این پهپاد نیز بهبود یافته است و اکنون به ۲۳ دقیقه می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند انتظار پشتیبانی از شارژ سریع PD را نیز داشته باشند. هاب شارژر دوطرفه‌ی جدید این پهپاد دارای ویژگی انباشت انرژی است که امکان انتقال انرژی باقی‌مانده از چندین باتری به باتری با بالاترین سطح شارژ را در لحظات حساس و مهم فراهم می‌کند.

حداکثر فاصله‌ی انتقال ویدئوی این پهپاد ۱۳ کیلومتر (۳ کیلومتر بیشتر از مدل قبلی) است و با تأخیر ۲۴ میلی‌ثانیه‌ای، در رزولوشن 1080p و نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه با حداکثر بیت‌ریت ۶۰ مگابیت بر ثانیه به ضبط ویدیو می‌پردازد. این پهپاد ۲۸ گرم سبک‌تر از مدل پیشین خود طراحی شده و فریم آن ۱۶ میلی‌متر کوتاه‌تر و ۳۲ میلی‌متر عریض‌تر است که به پایداری کلی پهپاد می‌افزاید.

پهپاد دی جی آی آواتا 2 (DJI Avata 2) از نسل قبلی خود ارزان‌تر و بادوام‌تر است

هدبند جدید DJI Goggles 3 که به کاربر این امکان را می‌دهد تا زاویه‌ی دید پهپاد هنگام پرواز را ببیند، قادر است فید زنده‌ای از پهپاد را به برنامه‌ی DJI Fly بفرستد و حتی آن را به دستگاه دیگری تا فاصله‌ی ۵ متری ارسال کند. همچنین می‌توانید از یک کابل جهت اشتراک‌گذاری فید زنده‌ی پهپاد در یک نمایشگر یا هدبند Goggles 3 دیگر استفاده کنید. این هدبند دارای باتری داخلی (با یک ساعت طول عمر بیشتر نسبت به مدل قبلی)، GPS و دو نمایشگر میکرو-اولد با رزولوشن 1080p و روشنایی ۷۰۰ نیت است. شرکت DJI حتی حالتی را برای نگاه به محیط اطراف هنگام استفاده از این هدبند در حین پرواز پهپاد ارائه می‌دهد.

آواتا 2 می‌تواند تا حداکثر ۹۰ دقیقه از ویدیویی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در حافظه‌ی داخلی ۴۶ گیگابایتی خود ذخیره کند. علاوه‌بر این، امکان انتقال سریع ویدیوهای ضبط‌شده به گوشی هوشمند از طریق وای‌فای وجود دارد.

پهپاد دی جی آی آواتا 2 با هدبند DJI Goggles 3، کنترلر DJI RC Motion 3 و یک باتری به قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. قیمت این محصول همراه با دو باتری اضافه، یک هاب شارژر دوطرفه و یک کیف مخصوص به ۱۱۹۹ دلار افزایش می‌یابد. کنترلر از راه دور دی جی آی نیز ۱۹۹ دلار است، در حالی که مجموعه‌ی فیلترهای کاهنده‌ی نور این پهپاد ۷۹ دلار قیمت دارد. در صورتی هم که تنها قصد خرید خود پهپاد را دارید، برچسب قیمتی آن ۴۸۹ دلار خواهد بود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *