جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از شیائومی واچ S4 اسپرت، شیائومی بند 9 و شیائومی بادز 5 رونمایی کرد

شیائومی از شیائومی واچ S4 اسپرت، شیائومی بند 9 و شیائومی بادز 5 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته لی جون (مدیرعامل شیائومی) ضمن معرفی قابلیت‌های جدید گوشی‌های تاشو این کمپانی یعنی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ و همچنین گوشی قاتل پرچمدار ردمی K70 اولترا، از سه گجت کاربردی شیائومی نیز رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 اسپرت، مچ‌بند سلامت شیائومی بند 9 و هدفون‌های (TWS) شیائومی بادز 5 با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی شیائومی واچ S4 اسپرت

ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 اسپرت دارای بدنه‌ای تیتانیومی و صفحه‌نمایشی شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود است. این در حالی است که شیائومی با معرفی 4 بند متنوع از جنس‌های «فلوئوروالاستومر، سیلیکون، پارچه بافته‌شده و تیتانیوم میلانی»، دست کاربران را در انتخاب هر یک از بندها برای سازگاری با استایل‌های مختلف باز گذاشته است.

این ساعت دارای یک صفحه‌نمایش اولد 1.43 ایچی با حداکثر «روشنایی 2200 نیتی» بوده و به واسطه دریافت گواهی‌نامه غواصی EN13319 از انجمن PADI در برابر عمق 40 متری آب مقاوم می‌باشد. این در حالی است که سنسورهای تشخیص «ضربان قلب و میزان اکسیژن خون»، که به ادعای شیائومی دارای دقت 97.2 درصدی هستند، در زیر شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شوند. علاوه بر این، شیائومی با همکاری کمپانی سونتو (Suunto/ سازنده ساعت) الگوریتم‌های ردیابی ورزش (به عنوان مثال اندازه‌گیری آستانه لاکتات) را بر روی این ساعت ارائه می‌دهد.

از منظر باتری، شیائومی واچ S4 اسپرت یک ارتقاء چشمگیر را تجربه کرده و به جای باتری 486 میلی‌آمپر ساعتی مدل پیش از خود (شیائومی واچ S3) به یک باتری 586 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از این رو عمر باتری حداکثر «15 روزه» را برای کاربران خود تضمین می‌کند. از سایر مشخصات برجسته این گجت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از اتصال به شبکه بی‌سیم ارتباط میدان نزدیک (NFC) و ارائه عملکرد به عنوان کلید دیجیتال اندروید خودرو (در برخی از خودروهای منتخب)
  • پشتیبانی از 5 حالت سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی (GNSS) دو بانده (برای ارسال موقعیت جغرافیایی در تمرینات ورزشی در فضای باز) و نقشه آفلاین
  • پشتیبانی از سیم‌کارت داخلی (eSIM)

شیائومی واچ S4 اسپرت با برچسب قیمتی «275 دلار» به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات کلیدی شیائومی بند 9

مچ‌بند سلامت شیائومی بند 9 باند در 2 گزینه بدنه «فلزی» و بدنه «سرامیکی» ارائه شده و شیائومی امکان تعویض بند مچ‌بند برای سازگاری هرچه بیشتر آن با سبک پوشش را نیز در اختیار کاربران این گجت قرار داده است. شیائومی مدعی است دقت سنسور ضربان قلب این مچ‌بند را نسبت به نسل قبلی حدود 16 بهبود بخشیده است. همچنین این کمپانی در همکاری خود با بیمارستان سوم دانشگاه پکن، قابلیت «تشخیص مشکلات تنفسی در هنگام خواب» را بر روی این گجت توسعه داده است.

شیائومی بند 9 دارای یک موتور لرزشی خطی بوده و امکان شخصی‌سازی 20 حالت لرزش را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین به گفته شیائومی این مچ‌بند در صورت غیرفعال بودن حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always On Display) عمر باتری حداکثر «21 روزه» و در صورت فعال بودن آن عمر باتری حداکثر «9 روزه» را ارائه می‌دهد.

شیائومی بند 9 در 4 گزینه رنگی «سفید، آبی روشن، صورتی روشن و مشکی» روانه بازار می‌شود. جزئیات قیمت مدل‌های متنوع این گجت به شرح زیر است:

  • مدل پایه (بدنه فلزی): 35 دلاری
  • مدل پایه با پشتیبانی از NFC (با قابلیت استفاده به عنوان کلید دیجیتال خودرو): 42 دلار
  • مدل سرامیکی: 48 دلار

شیائومی از شیائومی واچ S4 اسپرت، شیائومی بند 9 و شیائومی بادز 5 رونمایی کرد

مشخصات کلیدی شیائومی بادز 5

شیائومی طراحی «نیمه درون‌گوشی» را برای هدفون‌های بی‌سیم شیائومی بادز 5 در نظر گرفته و از این طریق «راحتی هر چه بیشتر» در هنگام استفاده از این گجت را برای کاربران آن تضمین می‌کند. علاوه بر این در حالیکه وزن هر جوانه این هدفون بسیار سبک بوده و تنها به «4.2 گرم» می‌رسد، با این حال به گفته شیائومی هر جوانه پس از یک نوبت شارژ عمر باتری «6.5 ساعته» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این در حالی است که مجموع عمر باتری این هدفون (همراه با کیس شارژ) به «39 ساعت» می‌رسد.

شیائومی از شیائومی واچ S4 اسپرت، شیائومی بند 9 و شیائومی بادز 5 رونمایی کرد

لازم به ذکر است شیائومی این هدفون را با همکاری کمپانی Harman AudioEFX توسعه داده و هر دو جوانه این هدفون از کدک صوتی aptX Lossless Qualcomm (با نرخ انتقال حداکثر 2.1 مگابیت در ثانیه) پشتیبانی می‌کنند. از سایر مشخصات برجسته این گجت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC) و کاهش نویز با استفاده از هوش مصنوعی
  • بهره‌مندی از 3 میکروفون (برای برقرارسازی تماس‌های تلفنی باکیفیت)
  • پشتیبانی از آرایه فضایی صوتی
  • قابلیت اتصال هم‌زمان به چند دستگاه (اتصال چندنقطه‌ای)
  • دریافت رتبه IP54 (مقاومت در برابر تعریق و باران)

در نهایت لازم به ذکر است که هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 5 در 4 گزینه رنگی «سفید، نقره‌ای، آبی روشن و مشکی» با برچسب قیمتی «97 دلاری» به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *