جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر جدید گلکسی واچ اولترا و گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد!

تصاویر جدید گلکسی واچ اولترا و گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا (Galaxy Watch Ultra) و حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) سامسونگ اخیراً توسط Ice Universe در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر، ساعت هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ را در دو رنگ‌بندی مختلف نشان می‌دهند و کیس شارژ اولین حلقه‌ی هوشمند این کمپانی را به نمایش می‌گذارند.

براساس این تصاویر، گلکسی واچ اولترا با رنگ‌های خاکستری تیره و نقره‌ای راهی بازار خواهد شد که هر دو از یک تاج دیجیتال نارنجی‌رنگ برخوردارند. بزرگترین تغییری که در نگاه اول نسبت به نسل قبلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ دیده می‌شود، به این تاج دیجیتال مربوط است. ساعت‌های گلکسی سامسونگ تاج ندارند و از یک قاب چرخشی استفاده می‌کنند. با این حال، هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی گفت که در ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ از تاج دیجیتال استفاده شده است، چرا که این بخش از طراحی گلکسی واچ اولترا می‌تواند به دکمه‌ی دیگری اختصاص داشته باشد.

علاوه‌ بر این، با تصاویر فاش‌شده‌ی قبلی این ساعت هوشمند از طراحی مستطیلی‌شکل آن که در اطراف واچ‌فیس دایره‌ای دیده می‌شود، باخبر شدیم. تصاویر جدید گلکسی واچ اولترا نیز بار دیگر این طراحی را نشان می‌دهند. سامسونگ باید دلیل مشخصی برای طراحی ساعت‌های هوشمند جدید خود به این شکل داشته باشد. واچ‌فیس دایره‌ای گلکسی واچ اولترا مطمئناً به سازگاری این ساعت هوشمند با رابط کاربری و واچ‌فیس‌های توسعه‌یافته برای مدل‌های قبلی کمک خواهد کرد.

از سوی دیگر، در تصویر فاش‌شده از گلکسی رینگ سامسونگ می‌توان شاهد کیس شارژ این گجت پوشیدنی بود. این کیس شارژ در نگاه اول شباهت زیادی به کیس‌های گلکسی بادز (Galaxy Buds) دارد، اما تغییراتی واضح در قسمت بالا و پایین برای قرارگیری بهتر حلقه در کیس به چشم می‌خورد.تصاویر جدیدی از گلکسی واچ اولترا و گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد!

یک چراغ شارژ کوچک، هم روی کیس شارژ و هم روی خود حلقه قابل مشاهده است. اگر این کیس شارژ واقعاً شبیه به کیس ایربادهای سامسونگ باشد، انتظار می‌رود هم از پورت USB-C و هم از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ به‌طور رسمی طی رویداد MWC در ماه فوریه معرفی شد. سامسونگ همچنین تأیید کرده است که گلکسی رینگ بسته به اندازه‌ی حلقه، بین ۵ تا ۹ روز شارژدهی خواهد داشت. با توجه به اسناد FCC، به نظر می‌آید که ظرفیت این حلقه‌ی هوشمند از ۱۷ میلی‌آمپرساعت (برای اندازه‌های ۵، ۶، ۷)، تا ۱۸٫۵ میلی‌آمپرساعت (اندازه‌های ۸، ۹، ۱۰، ۱۱) و ۲۲٫۵ میلی‌آمپرساعت (اندازه‌ی ۱۲) متغیر باشد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا و حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ، همراه با گوشی‌های تاشو سری زد این برند، ماه آینده به‌صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *