Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

به‌روزرسانی نرم‌افزاری ساعت هوشمند ردمی واچ 4 از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند

با آپدیت جدید، ردمی واچ 4 از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی ضمن ارائه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای ساعت هوشمند ردمی واچ 4، که در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد، قابلیت “پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون” را در اختیار کاربران این گجت قرار داد. قابلیت جدید ارائه‌شده در این به‌روزرسانی (نسخه 2.2.80)، برای نخستین بار توسط یکی از کاربران در انجمن خصوصی (ساب‌ردیت/Subreddit) شیائومی در وب‌سایت ردیت (Reddit) مطرح شده است.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری ساعت هوشمند ردمی واچ 4 از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند

با ادغام الکسا، کاربران ردمی واچ 4 از این پس می‌توانند عملکردهای متنوعی را از طریق ارائه دستورات صوتی از گجت خود دریافت نمایند. به عنوان مثال کاربران قادرند زمان‌سنج (تایمر)، یادآوری‌ها و هشدارهای مورد نظر خود را به صورت گفتاری تنظیم کرده و دستگاه‌های متصل به شبکه اتوماسیون خانگی (سازگار با ساعت) را کنترل کنند.

این در حالی است که با توجه به رشته مکالمات انجام‌شده در این ساب‌ردیت شیائومی، به نظر می‌رسد پشتیبانی ساعت ردمی واچ 4 از دستیار صوتی الکسا در برخی از مناطق جغرافیایی با محدودیت مواجه باشد. به گفته یکی از کاربران ساکن در ایالات متحده آمریکا، علی‌رغم دریافت و نصب این به‌روزرسانی، قابلیت اتصال ساعت به دستیار صوتی الکسا همچنان برای او فعال نشده و در هنگام درخواست برای اتصال ساعت به الکسا، پیام “این قابلیت در منطقه شما در دسترس نمی‌باشد” برای وی به نمایش گذاشته شده است.

با این حال کاربران قادرند برای اطلاع از فعال یا غیرفعال بودن این قابلیت در ساعت ردمی واچ 4 خود، نرم‌افزار دستگاه را به‌روز کرده و پس از آن از دستورات صوتی برای دریافت عملکردهای مورد نظر خود استفاده کنند. در صورتی که عملکردهای مذکور پس از ارائه دستورات صوتی اجراء نشد، این احتمال وجود دارد که این قابلیت در منطقه جغرافیایی فعلی شما تحت پوشش قرار داده نشده باشد.

مشخصات کلیدی ردمی واچ 4

ردمی واچ 4 دارای یک “قاب از جنس آلیاژ آلومینیومی، یک دکمه دیجیتالی تاجی‌شکل از جنس فولاد ضدزنگ و یک بند ارگونومیک” است. این گجت به یک صفحه نمایش مستطیلی‌شکل LTPS آمولد (5 هرتزی) 1.97 اینچی با “نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی” مجهز بوده و دارای سنسور فوتوپلتیسموگرافی (PPG) 4 کاناله برای نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون است. علاوه بر این، این ساعت به واسطه پشتیبانی از قابلیت‌هایی همچون “شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و GPS” قادر به ردیابی بیش از 150 فعالیت ورزشی می‌باشد.

این گجت سایر ویژگی‌های رایج تعبیه‌شده در ساعت‌های هوشمند مانند “نظارت بر خواب، ردیابی استرس، پوشش اخبار و به‌روزرسانی‌های مربوط آب و هوا، کورنومتر، نمایش اعلان‌های مرتبط با برنامه‌های نصب‌شده” را نیز ارائه می‌دهد. همچنین کاربران این گجت می‌توانند از میکروفون و بلندگو تعبیه‌شده بر روی آن برای برقرارسازی تماس‌های بلوتوث نیز بهره ببرند. این دستگاه دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM است و یک باتری 470 میلی‌آمپر ساعتی با طول عمر حداکثر 20 روزه (در شرایط استفاده معمولی) را در خود جای داده است.

منبع: Gizmochina

همچنین مطالعه کنید
ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری معرفی شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>