Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسل بعدی قلم لمسی اپل احتمالاً از اتصال به هدست اپل ویژن پرو پشتیبانی می‌کند!

نسل بعدی قلم لمسی اپل احتمالاً از اتصال به هدست اپل ویژن پرو پشتیبانی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه قلم لمسی اپل (Apple Pencil) در حال حاضر تنها از اتصال به آیپدها پشتیبانی می‌کند، به گفته یک منبع آگاه کمپانی اپل در تلاش است تا در نسل بعدی قلم لمسی خود، گزینه‌های اتصال متنوع‌تری از جمله “قابلیت اتصال به هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو” را در اختیار کاربران این گجت قرار دهد.

به گفته این منبع آگاه، اپل در حال حاضر مشغول انجام یک آزمایش داخلی بر روی پشتیبانی یک قلم لمسی اپل جدید از سیستم عامل VisionOS (سیستم عامل هدست واقعیت مجازی اپل) است. اما سازگاری نسل بعدی قلم Apple Pencil با سیستم عامل VisionOS چه مزایایی را با خود به همراه خواهد داشت در وهله اول، در صورت سازگاری این گجت با سیستم عامل VisionOS، کاربران قادر به استفاده از این قلم در اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزه طراحی و نقاشی هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو Vision Pro مانند اپلیکیشن‌های “Freeform” و “Pixelmator” خواهند بود.

علاوه بر این در حالیکه جزئیات بیشتری در رابطه با این پروژه ارائه نشده است، اما احتمال می‌رود در صورت پشتیبانی قلم لمسی اپل از اتصال به هدست اپل ویژن پرو، کاربران قادر به انجام طراحی و نقاشی بر روی میز یا هر سطح صاف دیگری بوده و بتوانند طراحی‌ها و نقاشی‌های خود را در اپلیکیشن موردنظرشان (در رابط کاربری VisionOS) مشاهده نمایند. در صورت صحت این فرضیه، می‌توان گفت که اساساً کاربران می‌توانند از محیط اطراف خود به عنوان یک بوم نقاشی غول پیکر (با حساسیت به فشار و شیب کامل) استفاده کنند!

همچنین مطالعه کنید
ساعت Huawei Watch 3 با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود

با استناد به شایعات منتشرشده، اپل قصد دارد در ماه آوریل از یک قلم لمسی اپل جدید در کنار مدل‌های جدیدی از آیپد پرو و آیپد ایر رونمایی کند. با این حال، تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با پشتیبانی این قلم از قابلیت اتصال به سیستم عامل VisionOS ارائه نشده است.

نسل بعدی قلم لمسی اپل احتمالاً از اتصال به هدست اپل ویژن پرو پشتیبانی می‌کند!

در حالیکه سازگاری قلم لمسی اپل با هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو مستلزم به ارائه برخی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری (از سمت اپل) خواهد بود، تاکنون مشخص نیست که کدام نسخه از این سیستم عامل، پشتیبانی از این نوع از اتصال را در بر خواهد گرفت. این در حالی است که احتمال می‌رود اپل اولین نسخه بتای VisionOS 1.2 را در اوایل هفته بعدی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار دهد. همچنین انتظار می‌رود اپل در ماه ژوئن از آپدیت VisionOS 2 در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان (WWDC) رونمایی کند.

منبع: Macrumors

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>