Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تیم توسعه بازی بعدی Mass Effect توسط سازندگان اصلی سه گانه هدایت می‌شود

تیم توسعه بازی بعدی Mass Effect توسط سازندگان سه گانه اصلی هدایت می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدت زمان زیادی از روزهای باشکوه سه‌گانه‌ی اصلی سری Mass Effect می‌گذرد. اگرچه این مجموعه همچنان طرفداران پروپاقرصی دارد، اما بدون شک محبوبیت مس افکت طی سال‌های اخیر با کاهش قابل توجهی روبه‌رو بوده است که بخش بزرگی از آن به عرضه‌ی ناموفق بازی Mass Effect: Andromeda برمی‌گردد. با این وجود، طرفداران سری نقش‌آفرینی مس افکت می‌توانند اطمینان خاطر داشته باشند که توسعه‌ی بازی بعدی Mass Effect در دستان افراد باسابقه‌ای قرار دارد که سال‌هاست روی این فرانچایز علمی-تخیلی مشغول به کار هستند.

مایکل گمبل در مقام مدیر پروژه‌ی بازی بعدی Mass Effect، در پاسخ به سوالی در توییتر به تأیید این مسئله پرداخت و اطمینان داد که تعدادی از نقش‌های اصلی تیم توسعه‌ی این عنوان در استودیوی بایوور (BioWare) به افرادی که تجربه‌ی کار روی سه‌گانه‌ی اصلی را دارند، سپرده شده است. به بیان دقیق‌تر، نقش‌های تهیه‌کننده‌ی اجرایی، کارگردان‌ هنری، مدیر نوآوری و کارگردان بازی بعدی Mass Effect برای مدت زمان زیادی روی این فرانچایز کار می‌کنند و سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارند.

این اولین‌باری نیست که چنین صحبت‌هایی درباره‌ی این عنوان شنیده می‌شود؛ اندکی پس از تأیید رسمی ساخت قسمت جدیدی از سری محبوب Mass Effect در سال ۲۰۲۰، گمبل به‌صورت رسمی خبر داد که تعدادی از افراد باسابقه‌ی سه‌گانه‌ی اصلی مانند درک واتز (کارگردان هنری)، برنن هولمز (تهیه‌کننده‌ی اجرایی) و پریش لی (کارگردان خلاقیت)، برای کار روی قسمت بعدی این مجموعه بار دیگر برگشته‌اند.

برخی از گزارشات پیرامون Mass Effect بعدی در اوایل سال جاری میلادی مدعی شده بودند که این عنوان همچنان در دست ساخت قرار دارد، با آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد، ظاهراً جهان‌باز نخواهد بود و شاید حتی تا سال ۲۰۲۹ عرضه نشود.

همچنین مطالعه کنید
بازی های جدید سرویس گیم پس برای نیمه اول آوریل 2024 مشخص شدند

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>