Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد

گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

محبوبیت دستگاه‌های تاشو به‌آرامی در حال افزایش است و با ورود تولیدکنندگان بزرگ دیگر به این حوزه، سهم بازار این محصولات نیز به رشد خود ادامه می‌دهد. کمپانی نوبیا جدیدترین تولیدکننده‌ای است که با رونمایی از گوشی تاشو «نوبیا فلیپ فایوجی» (nubia Flip 5G) در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) سرانجام به این بازار ورود پیدا کرد و به معرفی اولین گوشی تاشو خود پرداخت. این گوشی مشخصات یکسانی با «زد تی ای لیبرو فلیپ» (ZTE Libero Flip) دارد که هفته‌ی پیش با تراشه‎‌ی اسنپ‌دراگون 7 نسل 1، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش اولد ۶٫۹ اینچی در کشور ژاپن معرفی شد.

صفحه‌‎نمایش نوبیا فلیپ فایوجی از رزولوشن ۱٬۱۸۸ در ۲٬۷۹۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است و این پنل اصلی توسط یک نمایشگر ثانویه ۱٫۴۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل همراهی می‌شود. پنل دوم این گوشی هنگام سلفی گرفتن به‌عنوان منظره‌یاب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نوبیا فلیپ فایوجی عمل می‌کند و همچنین می‌توان از آن برای پاسخ دادن به تماس‌ها، کنترل پخش رسانه، اطلاع از وضعیت آب‌وهوا و کارهای ساده‌ی دیگر استفاده کرد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های سری ریلمی GT 2 به صفحه‌نمایش LTPO سامسونگ مجهز خواهند بود

گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد

نوبیا در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ توضیح داد که گوشی تاشو فلیپ فایوجی دارای یک لولای دو ریلی است که می‌تواند بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ بار باز شدن را تحمل کند، رقمی که کم‌و‌بیش استاندارد صنعت فناوری برای این نوع دستگاه‌ها به حساب می‌آید. اولین گوشی تاشو نوبیا همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴٬۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

قیمت نوبیا فلیپ فایوجی ۵۹۹ دلار است که این محصول را به ارزان‌ترین گوشی تاشو بازار تبدیل می‌کند. با تأیید رسمی نوبیا، دو رنگ‌بندی مشکی و طلایی برای Flip 5G در نظر گرفته شده‌اند. متأسفانه، همچنان تاریخ عرضه‌ی دقیق این گوشی تاشو توسط نوبیا مشخص نشده است اما می‌توان انتظار داشت که این جزئیات نیز دیر یا زود به اشتراک گذاشته شوند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>