Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی فیت 3

سامسونگ از گلکسی فیت 3 با 13 روز طول عمر باتری رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از افشای اطلاعات و شایعات متعدد، سامسونگ سرانجام روز گذشته گلکسی فیت 3 را رسماً معرفی کرد. این گجت به عنوان جانشین موردانتظار گلکسی فیت 2، از صفحه نمایش بزرگتر، عمر باتری طولانی و ویژگی‌های بیشتر نسبت به نسخه پیشین خود برخوردار است. جدیدترین گجت سامسونگ از امروز (4 اسفند) روانه بازارهای جهانی خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

گلکسی فیت 3 از یک صفحه نمایش 1.6 اینچی امولد بهره می‌برد که 45 درصد بزرگ‌تر از مدل قبلی بوده و یک دکمه در سمت راست آن قرار دارد. این گجت پوشیدنی همچنین دارای مکانیزم آزادسازی سریع است که به‌راحتی و به‌سرعت می‌توان آن را از دست جدا کرد. متأسفانه این مچ‌بند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و برای شارژ کردن آن می‌بایست از شارژر دو پین موجود در جعبه استفاده کرد.

فیت 3 اولین دستگاه از این سری است که از دو قابلیت تشخیص سقوط (Fall Detection) و ارسال پیام اضطراری (Emergency SOS) پشتیبانی می‌کند. نحوه استفاده از این دو بسیار ساده است. به طور مثال برای ارسال یک پیام اضطراری کافیست پنج بار خیلی سریع دکمه سمت راست ساعت را فشار دهید، با این کار مکان شما با مخاطبین اضطراری که از قبل تنظیم کرده‌اید به اشتراک گذاشته می‌شود.

سامسونگ ادعا می‌کند که گلکسی فیت 3 با باتری 208 میلی آمپر ساعتی خود با یک بار شارژ می‌تواند تا 13 روز کار کند. احتمالاً این طول عمر طولانی به دلیل است که این گجت فاقد سیستم‌عامل Wear OS یا هر رابط سنگین دیگری می‌باشد و فقط چند برنامه کوچک و ساده مانند تقویم، آب و هوا، ساعت جهانی و ردیاب ورزش در آن موجود هستند.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر رندر و مشخصات کلیدی شیائومی واچ 2 منتشر شد

سامسونگ گلکسی فیت 3

جدیدترین گجت سامسونگ از بیش از 100 نوع تمرین و ورزش پشتیبانی می‌کند، اما این دستگاه فاقد GPS است، بنابراین برای هر فعالیتی که شامل حرکت در فضای باز باشد می‌بایست گوشی هوشمند خود را همراه داشته باشید. این دستگاه همچنین  علاوه بر انواع ورزش‌ها، الگوی خواب، مراحل و سطح استرس را نیز ردیابی می‌کند. تمام این اطلاعات در برنامه Samsung Health قابل مشاهده است.

سامسونگ گلکسی فیت 3

گلکسی فیت 3 در رنگ های خاکستری، ترکیب صورتی طلایی و نقره‌ای به فروش می‌رسد. سامسونگ این دستگاه را ابتدا در آسیا، اروپا، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی عرضه خواهد کرد و زمان عرضه آن در دو کشور ایالات متحده و کره مشخص نیست. سامسونگ هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>