Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ردمی بادز 5

هدفون ارزان قیمت ردمی بادز 5 شیائومی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی که چندی پیش هدفون ردمی بادز 5 پرو خود را همراه با گوشی‌های سری ردمی K70 با برچسب قیمتی 70 دلاری معرفی کرده بود اکنون نسخه غیر پرو این دستگاه را با نام ردمی بادز 5 با قیمت 2999 روپیه‌ای (36 دلاری) روانه بازار کرده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول ارزان‌قیمت با اِروتِک همراه باشید.

ردمی بادز 5 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) می‌باشد که سه حالت، حذف نویز عمیق، حذف نویز متعادل و حذف نویز سبک را ارائه می‌دهد. طبق ادعای شیائومی، این محصول 46 دسی‌بل نویز را تا 99.5 درصد مسدود خواهد کرد. سه حالت شفافیت نیز برای تنظیم میزان آگاهی شما از محیط وجود دارد که شامل سه گزینه بدون تغییر (Regular)، بهبود صدا (Enhance Voice)، و بهبود صدای پس‌زمینه (Enhance Ambient Sound) می‌شود.

این هدفون دارای درایورهای دینامیکی 12.4 میلی‌متری با دیافراگم پلیمری است که از روکش تیتانیوم بهره می‌برند. برنامه Earbuds شیائومی نیز به شما این امکان را به شما می‌دهد که از بین تنظیمات استاندارد، تربل بهبودیافته (Enhanced Treble)، باس تقویت‌شده (Enhanced Bass) و صدای بهبودیافته (Enhanced Voice)، یکی را انتخاب کنید.

الگوریتم هوش مصنوعی دو کاناله این محصول می‌تواند کیفیت صدا در تماس‌های شما را حتی زیر فشار باد نیز افزایش بدهد. ردمی بادز 5 از اتصال دو دستگاهی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به صورت مداوم بین دستگاه‌ها جابه‌جا شود. همچنین دارای استاندارد IP54 است و در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ از گلکسی فیت 3 با 13 روز طول عمر باتری رونمایی کرد

شیائومی ادعا می‌کند با غیرفعال کردن ANC، می‌توان تا 10 ساعت به صورت مستمر از آن استفاده کرد. این محصول در مجموع با جعبه شارژ می‌تواند تا 38 ساعت فعالیت را تضمین کند. یک شارژ سریع 5 دقیقه‌ای نیز 2 ساعت پخش و یک شارژ 10 دقیقه‌ای، 4 ساعت پخش را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ردمی بادز 5 در سه رنگ فیوژن بنفش، سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>