Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی از هدفون بی سیم FreeBuds 4E 2024 رونمایی کرد

هواوی از هدفون بی سیم FreeBuds 4E 2024 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هواوی از جدیدترین هدفون بی‌سیم خود رونمایی کرد. این هدفون که با نام “FreeBuds 4E 2024” به بازار عرضه خواهد شد، در واقع یک نسخه ارتقاء‌یافته از هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E مدل 2022 است. مدل جدید هدفون فری‌بادز 4E اغلب قابلیت‌های مدل پیشین را حفظ کرده و عمر باتری بهبودیافته را نیز با خود به همراه می‌آورد. در این مطلب از اِروتِک به شرح کوتاهی از مشخصات این هدفون بی‌سیم خواهیم پرداخت.

مشخصات هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024

ایربادز هواوی FreeBuds 4E 2024 مانند مدل پیش از خود، از طراحی نیمه‌باز بهره برده و به “درایور دینامیک 14.3 میلی‌متری با فرکانس 40 کیلوهرتزی” مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این هدفون بی‌سیم فناوری حذف نویز فعال 2.0 (Active Noise Cancellation 2.0) مدل پیشین را حفظ کرده و با استفاده از سه میکروفون مجهز به ENC (حذف نویز محیطی)، در حین برقراری تماس‌های تلفنی صدای کاربر را به صورت کاملاً واضح انتقال می‌دهد.

“عمر باتری بهبود یافته”، اصلی‌ترین ارتقاء این مدل نسبت به مدل 2022 محسوب می‌شود. عمر باتری این هدفون بی‌سیم (همراه با قاب شارژ) در حالت غیرفعال بودن قابلیت “کاهش نویز فعال/ Active Noise Reduction” به 26 ساعت می‌رسد. این در حالی است که در شرایط مشابه، مدل پیشین، عمر باتری 22 ساعته را در اختیار کاربر خود قرار می‌داد! علاوه بر این، در صورت فعال بودن قابلیت “کاهش نویز فعال”، کیس شارژ این هدفون استفاده 17 ساعته از هدفون را برای کاربر فراهم می‌کند که در مقایسه با عمر 14 ساعته کیس شارژ مدل پیشین، به طرز قابل توجهی بهبود یافته است.

با این حال، هر جوانه هدفون از ظرفیت باتری مشابهی با مدل پیشین بهره می‌برند و در حالت غیرفعال بودن “حذف نویز” عمر 4 ساعته و در شرایط فعال بودن آن، عمر 2.5 ساعته را برای کاربر خود تضمین می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
دوربین اینستا360 گو 3 با اکشن پاد معرفی شد

هواوی از هدفون بی سیم FreeBuds 4E 2024 رونمایی کرد

با این حال کمی عجیب است که هواوی در “مدت زمان مورد نیاز برای شارژ” هدفون بی‌سیم FreeBuds 4E 2024، هیچگونه تغییراتی را اعمال نکرده و شارژ کامل هر دو جوانه هدفون همچنان در حدود 40 دقیقه طول می‌کشد. علاوه بر این، کاربران برای شارژ کیس این هدفون‌ها نیز به یک ساعت زمان مضاعف نیاز خواهند داشت!

هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024 از اتصال مبتنی بر “بلوتوث 5.2” پشتیبانی کرده و قادر است با دو دستگاه به صورت هم‌زمان جفت شود. با این حال، با استناد به مشخصات ارائه شده توسط کمپانی هواوی، این هدفون برخلاف مدل پیشین از پشتیبانی رتبه IP64 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) پشتیبانی نمی‌کند!

هواوی از هدفون بی سیم FreeBuds 4E 2024 رونمایی کرد

هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024 در 2 گزینه رنگی “طوسی/ Frost Silver” و “سفید/ Ceramic White” با قیمت 699 یوان (معادل 99 دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>