Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی پرینتر لیبل زن میجیا را با قیمت ۲۰ دلار عرضه کرد

شیائومی پرینتر لیبل زن میجیا را با قیمت ۲۰ دلار روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پرینتر لیبل زن میجیا (Mijia) که به‌تازگی توسط شیائومی رونمایی شده بود، هم‌اکنون و در راستای تأمین مالی جمعی موفقیت‌آمیزی که در پلتفرم Xiaomi Youpin تجربه کرد، با قیمت ۱۳۹ یوان (۲۰ دلار) برای خرید در دسترس قرار گرفت. برای آشنایی بیشتر با این چاپگر جالب توجه و کاربردی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات پرینتر لیبل زن میجیا

این پرینتر قابل حمل به‌علت فناوری چاپ حرارتی خود که نیاز به جوهر را از بین می‌برد و در نتیجه از لکه‌های جوهری نیز جلوگیری می‌کند، با بسیاری از چاپگرهای دیگر بازار متمایز است. این پرینر لیبل‌بزن به‌شکلی طراحی شده که برای نگه‌داری در دمای اتاق مناسب باشد و از تغییر رنگ ندادن سریع لیبل‌ها و برچسب‌های چاپ‌شده، اطمینان حاصل کند.

میجیا پرینتر جمع‌وجوری است که برای نگه‌داری در انبار و ذخیره‌سازی گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید و با سه رول کاغذ لیبل عرضه می‌شود. این رول‌ها شامل دو رول سفید و یک رول شفاف هستند که در ساخت هر سه از مواد ضد آب و مقاوم در برابر روغن استفاده شده است. یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد پرینتر لیبل زن میجیا، قابلیت پشتیبانی از طول لیبل‌ها و برچسب‌های سفارشی محسوب می‌شود که برای کاربران این امکان را فراهم کرده تا برچسب‌ها را به‌راحتی به اندازه‌ی دلخواه خودشان برش دهند.

درباره‌ی عملکرد کلی این دستگاه نیز باید گفت که این پرینتر چندین ویژگی کاربردی و راحت را ارائه می‌دهد. کاربران پرینتر لیبل زن میجیا می‌توانند تاریخ جاری را تنها با فشار دادن یک دکمه چاپ کنند و با دوبار کلیک کردن بر روی آن، لیبل‌های سفارشی سریع بسازند. این ویژگی‌ها باعث شده تا این چاپگر برای کاربردهای مختلفی نظیر نظم دادن به خانه، برچسب‌گذاری اداری و مدیریت برنامه، دستگاهی بسیار کاربردی و همه‌کاره تلقی شود.

علاوه‌بر این‌ها، باید اشاره داشت که کاغذ لیبل استفاده‌شده در این پرینتر از کیفیت بالایی برخوردار می‎باشد و بادوام، ضد آب و مقاوم در برابر روغن است. برچسب‌ها با چسبی که به راحتی کنده می‌شود طراحی شده‌اند و پشتی آن‌ها نیز قابل باز شدن است تا به سهولت استفاده بیفزایند. شایان ذکر است که با تأیید شرکت بازرسی و صدور گواهی کیفیت کاغذ چین، این محصول جدید کمپانی شیائومی از استانداردهای GB/T 28210-2011 پیروی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویری از ساعت Oppo Watch 2 نسخه ECG

پرینتر لیبل زن میجیا به‌صورت کاملاً یکپارچه به برنامه‌ی Home شیائومی اضافه شده است و انواع سبک‌های مختلف لیبل را فراهم می‌کند. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های یادآور فشاری برای لیبل‌های چاپ‌شده تنظیم کنند و به برنامه‌ریزی سایر برچسب‌های باقی‌مانده بپردازند. لازم به ذکر است که این پرینتر از قابلیت چاپ آفلاین پشتیبانی می‌کند و از این طریق نیز تجربه‌ی راحت و آسانی را برای کاربران رقم می‌زند.

اوایل این ماه بود که شیائومی چندین محصول دیگر با برند میجیا مانند تخته‌سیاه LCD با صفحه‌نمایش ۳۹ اینچی، همراه با پشتیبانی از اسپلیت‌اسکرین (Split-screen) و نوشتن بدون گرد و خاک را با قیمت ۳۳ دلار روانه‌ی بازارها کرد. علاوه‌بر این محصول، شیائومی از اجاق گاز هوشمند S2 خود که دارای قابلیت خاموش شدن به‌صورت خودکار و قطع گاز است نیز رونمایی کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>