Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قیمت و رنگ بندی گوشی های شیائومی 13T و 13T پرو مشخص شد

قیمت و رنگ بندی گوشی های شیائومی 13T و 13T پرو مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به جدول زمانی عرضه گوشی‌های شیائومی، این کمپانی بزرگ قصد دارد تا سری 13T خود را در تاریخ 4 مهر (26 سپتامبر) رونمایی نماید. سری 13T شیائومی اولین گوشی‌هایی از این شرکت خواهند بود که از پشتیبانی نرم‌افزاری عالی شامل “4 به‌روز‌رسانی سیستم‌عامل و ارائه وصله‌های امنیتی به مدت 5 سال” برخوردار خواهند شد. طبق تایید رسمی شیائومی، این سری در حال حاضر شامل دو مدل با نام‌های “شیائومی 13T” و “شیائومی 13T پرو” است.

اگر‌چه، این کمپانی تا‌کنون جزئیاتی را در رابطه با رابط کاربری این دو گوشی افشاء نکرده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که هر دو نسخه شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو همراه با جدید‌ترین ورژن از پوسته نرم‌افزاری شیائومی که در دسترس عموم قرار دارد، یعنی رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 به دست کاربران برسند.

قیمت و رنگ های گوشی های شیائومی 13T و 13T پرو به بیرون درز کرد

کمی پیش‌تر نیز جزئیاتی در رابطه با مشخصات سری 13T شیائومی در برخی از گزارشات به چشم می‌خورد که در ادامه این مطلب به شرح آن خواهیم پرداخت. با این حال، با استناد به اطلاعات و رندر‌هایی که به تازگی به بیرون درز کرده است به نظر می‌رسد که گزینه‌های قاب پشتی چرمی برای هر دو مدل در دسترس خواهد بود و گزینه رنگی “آبی آسمانی” نیز برای هر دو مدل ارائه می‌شود.

اگر‌چه، در حال حاضر، شیائومی به صورت رسمی هیچ یک از مشخصات گوشی‌های سری 13T خود را فاش نکرده است؛ اما، با استناد به اطلاعات افشاءشده، انتظار می‌رود که گوشی شیائومی 13T پرو از برخی از جنبه‌ها به گوشی ردمی K60 اولترا شباهت داشته باشد. بنا‌بر‌این، این احتمال وجود دارد که این دستگاه از چیپست دایمنسیتی +9200 کمپانی مدیاتک و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 120 واتی بهره ببرد. علاوه بر این، طبق شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی 13T وانیلی (استاندارد) نیز همراه با چیپست دایمنسیتی 8200-اولترا مدیاتک و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ کند‌تر 67 واتی به بازار عرضه خواهد شد. در بخش زیر، تصاویر افشاء شده از گوشی شیائومی 13T را مشاهده می‌فرمایید:

گذشته از این، انتظار می‌رود که هر دو گوشی از برخی ویژگی‌های مشابه با یک‌دیگر مانند “صفحه‌نمایش آمولد 6.67 اینچی، نرخ به‌روز‌رسانی 144 هرتزی، وضوح 2712 در 1220 پیکسلی” بهره ببرند. علاوه بر این، صفحه‌نمایش هر دو گوشی قادر است تا از حداکثر روشنایی چشمگیر 2600 نیتی پشتیبانی نماید. ضمناً، با توجه به استاندارد IP68 به کار‌گرفته شده در سری 13T شیائومی، هر دو گوشی در برابر “آب و گرد و غبار” مقاوم خواهند بود. شایان ذکر است که گوریلا گلس 5 نیز از صفحه‌نمایش گوشی‌های شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو، محافظتی تمام‌جانبه به عمل خواهد آورد.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی 12 اولترا در نسخه‌های چرمی، شیشه‌ای و سرامیکی عرضه می‌شود

با استناد به اطلاعات افشاء شده، به نظر می‌رسد که تنظیمات دوربین، یکی از وجوه متمایز‌کننده گوشی شیائومی 13T پرو از گوشی ردمی K60 اولترا باشد. به نظر می‌رسد که هر دو گوشی سری 13T شیائومی از “دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی با سنسور IMX707، دوربین تله‌فوتو 50 مگا‌پیکسلی با لنز 50 میلی‌متری، دوربین 12 مگا‌پیکسلی فوق‌عریض با لنز 15 میلی‌متری و دوربین سلفی 20 مگا‌پیکسلی” بهره خواهند برد. لازم به ذکر است که دوربین‌های هر دو گوشی از برند لایکا می‌باشد و از این رو، انتظار می‌رود که اپلیکیشن دوربین گوشی‌های سری 13T شیائومی همراه با طیف وسیعی از ویژگی‌های رایج دوربین‌های لایکا به بازار عرضه شوند. در بخش زیر، تصاویر افشاء شده از گوشی شیائومی 13T پرو را مشاهده می‌فرمایید:

از نظر قیمت، احتمالاً پیکر‌بندی “رم 8 گیگا‌بایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگا‌بایتی” گوشی شیائومی 13T با قیمت 700 یورو به فروش برسد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که گوشی شیائومی 13T پرو با پیکر‌بندی پایه “رم 12 گیگا‌بایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگا‌بایتی”، به واسطه سرعت و حافظه بیشتر خود، قیمتی 900 یورویی داشته باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>