Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل در جدیدترین تیزر ویدیویی، طراحی منحصر‌به‌فرد ساعت پیکسل واچ خود را به نمایش گذاشت

گوگل در جدیدترین تیزر ویدیویی، طراحی منحصر‌به‌فرد ساعت پیکسل واچ خود را به نمایش گذاشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

محصولات گوگل قطعاً در چند وقت اخیر به‌تدریج متفاوت‌تر شده‌اند و اکنون نیز با انتشار تیزر مربوط به ساعت پیکسل واچ (Pixel Watch) این شرکت که قرار است در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) به‌طور رسمی رونمایی شود، این تفاوت به اوج خود رسیده است.

البته گوگل از ماه می تاکنون در مورد محصولات خود در رویداد پیش رو سکوت نکرده است. این کمپانی قبلاً چیپست داخل گوشی‌ها و همچنین نسخه‌های رنگی و تاریخ شروع پیش‌سفارش آن‌ها را فاش کرده و امروز نیز زمان آن رسیده است که نگاهی بسیار بهتر به پیکسل واچ داشته باشیم. در ادامه می‌توانید تیزر ویدیویی این محصول جدید گوگل را مشاهده کنید.

تنها معمایی که پس از مشاهده این ویدیو باقی می‌ماند این است که این قاب دایره‌ای چقدر بزرگ خواهد بود. البته با توجه به علاقه گوگل به نمایشگرهای سیاه و سنگین ساعت‌های خود، حدس می‌زنیم این نمایشگر نیز “بزرگ” باشد، اما امیدواریم در اشتباه باشیم. چراکه طراحی این محصول بسیار منحصر‌به‌فرد و عالی به‌نظر می‌رسد، اما یک قاب بزرگ ممکن از آن ظاهر زیبا را در واقعیت خراب کند.

یک سیستم اتصال بند اختصاصی نیز از طریق این ویدیو تأیید شده است، بنابراین اگر امیدوار بودید مجموعه موجود بندهای 20 یا 22 میلی‌متری ساعت‌های قبلی خود را در این ساعت هوشمند استفاده کنید، احتمالاً شانسی زیادی ندارید. گوگل قطعاً می‌خواهد بگوید که این سیستم انحصاری، ظاهری ساده‌تر به ساعت می‌دهد و شاید دلیل دیگر، الهام گرفتن از اپل برای کسب درآمد آسان از طریق فروش لوازم جانبی باشد.

همچنین مطالعه کنید
پیش‌فروش اپل‌واچ‌های سری 7 از 8 اکتبر (16 مهر) آغاز می‌شود

طبق شایعات، قیمت ساعت پیکسل واچ گوگل نسخه “فقط وایفای/بلوتوث” حدود 250 تا 350 یورو است و “نسخه LTE” نیز حدود 400 دلار قیمت دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>