Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هفته آینده، هدفون WF-1000XM5 سونی به بازار عرضه خواهد شد

هفته آینده، هدفون WF-1000XM5 سونی رونمایی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته آینده، سونی از نسل بعدی هدفون TWS پرچم‌دار خود رونمایی خواهد کرد. اگر‌چه، قرار است در دوشنبه هفته آتی (24 جولای)، هدفون WF-1000XM5 سونی معرفی شود، اما این کمپانی تاکنون، جزئیات زیادی را در رابطه با این هدفون فاش نکرده است. با این حال، از شعار “برای سکوت، برای صدا” استفاده‌شده در تبلیغات این هدفون، کاملاً مشخص است که در طراحی این آن، تمرکز اصلی روی ارتقاء و بهبود مدیریت نویز (Noise Handling) قرار گرفته است.

اطلاعات متعدد فاش‌شده درباره مدل “XM5″، از ابعاد کوچک‌تر و کاهش وزن این هدفون از 7.3 گرم به 5.9 گرم حکایت دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این هدفون همراه با یک قاب و عمر باتری طولانی‌تر (تا 24 ساعت) به بازار عرضه خواهد شد.

هفته آینده، هدفون WF-1000XM5 سونی به بازار عرضه خواهد شد

هدفون‌های WF-1000XM5 سونی، دارای فناوری داینامیک درایور ایکس (Dynamic Driver X) با قطر 8.4 میلی‌متری می‌باشند و از پردازنده‌های اختصاصی خود بهره می‌برند. با وجود سه میکروفون تعبیه‌شده در این هدفون، این پردازنده‌ها به قابلیت “حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation)” نیز مجهز می‌باشند. ضمناً، به پشتوانه حسگرهای ارتعاشی استخوانی و Voice Pickup دقیق در این هدفون، از انتقال و قابل فهم بودن صدای کاربر در هنگام تماس، حتی زمانی که در یک محیط پر سر و صدا قرار داشته باشند، اطمینان حاصل می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
هدفون های شبیه به پاندا گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ معرفی شدند!

با این حال، یک خبر بد نیز وجود دارد. انتظار می‌رود که هدفون WF-1000XM5 سونی با افزایشی 40 یورویی نسبت به مدل WF-1000XM4 با قیمت 320 یورو، به بازار عرضه شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>