جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل قصد دارد ساعت های خود را به یک دوربین پیشرفته مجهز کند!

اپل قصد دارد ساعت های خود را به یک دوربین پیشرفته مجهز کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل تقریباً همیشه در حال طراحی راه های متعددی برای تجهیز ساعت های هوشمند خود به دوربین است. این تولیدکننده آیفون حتی نشان داد که قصد دارد دوربین را دقیقاً بر روی تاجِ ساعت های سری واچ خود ادغام کند. اما آنها اکنون قصد دارند روش دیگری را بکار گیرند که کاربردی تر است و می تواند توسط یک ویژگی آشنا از آیفون یا مک بوک فعال شود.

برخلاف حق اختراع سال گذشته در مورد یک سری اپل واچ با دوربین در تاج آن، آخرین پتنت ثبت شده توسط این شرکت کوپرتینویی، مدعی است که سنسور دوربین بین ساعت و مچ بند قرار گیرد. با طراحی جدید، دوربین می‌تواند برای فیس تایم (FaceTime)، ثبت شاخص های بیومتریک مانند ضربان قلب، اسکن اسناد یا احتمالاً گرفتن فیلم یا عکس از محیط اطراف استفاده شود.

طراحی ساعت دوربین دار اپل چگونه خواهد بود؟

همانطور که در این پتنت توضیح داده شده است، کل مجموعه دوربین و میکروفون در یک بدنه بسط پیدا کرده اپل واچ قرار خواهد گرفت، همچنین این بخش از بدنه به طور قابل توجهی به سمت پایین شیب پیدا خواهد کرد.

اپل قصد دارد ساعت های خود به یک دوربین پیشرفته مجهز کند!

آنچه در این پتنت جالب است، موقعیت زاویه دار دوربین است که می‌تواند منجر به استفاده اپل از اپتیک‌های فوق عریض برای پوشش میدان دید وسیع‌تر شود. در عین حال، این امکان را به اپل واچ مجهز به دوربین می‌دهد تا مناطق جلویی و رو به بالا را (همانطور که در برنامه‌های مرتبط ذکر شده در پرونده نشان داده شده است) ثبت کند.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند آنر واچ 4 پرو با عمر باتری 10 روزه رونمایی شد

علاوه بر این، اپل ممکن است آن را با رویکردی مشابه با دوربین یکپارچه یا پیوسته (Continuity Camera) که در آن آیفون به یک وب‌کم مستقل برای مک بوک تبدیل می‌شود نیز همراه کند. به عنوان مثال، این ویژگی گزینه‌های مشاهده انعطاف‌پذیرتری از جمله نمای میز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که علیرغم اینکه دوربین‌ها در نمای دیگری رو به جلو هستند، می تواند بالای میز را هم به شما نشان دهد.

البته بعید است که به این زودی شاهد تحقق این فناوری در یک مدل واقعی اپل واچ یا واچ والترا باشیم. صرف نظر از این، به نظر می رسد این امر نسبت به آزمایشات قبلی اپل دست یافتنی تر است.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>