Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیا اپل واچ با دوربین داخلی، ممکن است در آینده وارد بازار شود؟!

آیا اپل واچ با دوربین داخلی، ممکن است در آینده وارد بازار شود؟!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل نه تنها بر روی ساعت‌های هوشمند سرمایه‌گذاری زیادی کرده، بلکه بزرگترین تولید‌کننده این محصولات پوشیدنی در جهان نیز هست. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هر ساله مشتاقانه منتظر مدل‌های جدید سری واچ این کمپانی هستند. نکته جالب اینجاست که اخیراً یک حق ثبت اختراع مربوط به ساعت هوشمند اپل با دوربین نیز تایید شده است. اگرچه بعید است که این قابلیت به این زودی‌ها عرضه شود، اما عملکرد این دوربین داخلی، بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد.

آیا اپل واچ با دوربین داخلی، ممکن است در آینده وارد بازار شود؟!

پتنت جدیدی که ثبت و برای اپل تایید شده، توسط وب‌سایت Patently Apple فاش شده است. این طرح ساعتی را نشان می‌دهد که یک دوربین یکپارچه، روی تاج دیجیتال آن قرار دارد. ظاهراً با توجه به اینکه لنز دوربین عموماً به ناحیه‌ای با عمقی کم نیاز دارد، این محل می‌تواند جایگاهی مناسب برای آن باشد. البته در حال حاضر لوازم جانبی مانند WristCam نسبتاً حجیم، وجود دارند که به اپل واچ شما یک دوربین هدیه می‌دهند.

آیا سری اپل واچ به دوربین نیاز دارد؟

در مورد عملکرد، جهت دوربین در جهت نوک انگشتان کاربران است و از آن‌ها عکس می‌گیرد. این پتنت همچنین یک محفظه قابل جدا شدن را از طریق مکانیزم آزادسازی، در صورتی که کاربر بخواهد قبل از گرفتن عکس یا ویدیو، مکان ساعت را تغییر دهد، توصیف می‌کند. علاوه بر این، داشتن دوربین روی ساعت برای کاربرانی که در میانه فعالیت‌های ورزشی هستند نیز بسیار مفید است.

همچنین مطالعه کنید
احتمال تجهیز اپل واچ سری 10 به دو قابلیت جدید و کاربردی

آیا اپل واچ با دوربین داخلی، ممکن است در آینده وارد بازار شود؟!

البته اختراع جداگانه دیگری نیز در این گزارش ذکر شده است. این طرح به یک حسگر پوست اشاره دارد که به طور هوشمندانه سلامت کاربر را از طریق سفت شدن نوار و ناهنجاری‌های پوستی مانند واکنش‌های آلرژیک و تورم کنترل می‌کند. علاوه بر این، با کمک این حسگر می‌توان سایر بیماری‌ها را نیز با آنالیز پوست روی مچ دست، با استفاده از حسگر تعیین کرد.

نگاهی گذرا به برخی از ویژگی‌های اپل واچ سری 8:

بهتر است نگاهی کوتاه هم به ویژگی‌های احتمالی اپل واچ سری 8 اپل نیز داشته باشیم. شایعه شده است که اپل واچ سری 8 آینده، با به‌روزرسانی قابل توجهی در ویژگی‌های ردیابی سلامت خود عرضه می‌شود. اپل می‌تواند سرانجام از سنسور دمای بدن (که مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد با ساعت‌های سری 7 معرفی شود)، رونمایی کند. علاوه بر این، ویژگی فشار خون نیز ممکن است به ساعت‌های هوشمند اپل اضافه شود، اما انتظار می‌رود که این حسگر تا چند سال آینده از راه برسد.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>