Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات هدفون وان پلاس بادز پرو 2 افشا شد

مشخصات هدفون وان پلاس بادز پرو 2 افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

وان پلاس مدتی است که در حال کار بر روی هدفون‌های بی‌سیم پرچمدار و رده‌بالاست. هدفون وان پلاس بادز پرو در آگوست سال گذشته معرفی شد، بنابراین احتمالاً به‌زودی شاهد ظهور جانشین آن با نام وان پلاس بادز پرو 2 خواهیم بود.

امروز نیز برخی از مشخصات این محصول آینده توسط یک منبع قابل اعتماد فاش شد. ادعا شده است که این هدفون از درایورهای صوتی دوگانه در هر یک از جوانه‌ها بهره می‌برد، یک درایور 11 میلی‌متری و دیگری 6 میلی‌متری، چیزی شبیه هدفون انکو ایکس 2 اوپو (Enco X2 Oppo). این جوانه‌ها همچنین از کدک LHDC 4.0 با وضوح بالا و صدای فضایی پشتیبانی می‌کنند.

ظاهراً قدرت قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نیز تا 45 دسی‌بل افزایش یافته و بر اساس سطح نویز در محیط اطراف شما تطبیق می‌یابد. هر هدفون دارای سه میکروفون برای افزایش کیفیت صدا در هنگام تماس است.

مشخصات هدفون وان پلاس بادز پرو 2 افشا شد

با روشن بودن ANC، می‌توان انتظار داشت که وان پلاس بادز پرو 2 تا 6 ساعت با شارژ و 22 ساعت با کیس دوام بیاورد. اگر ANC را خاموش کنید، این اعداد به‌ترتیب به 9 ساعت و 38 ساعت افزایش می‌یابند.

همچنین مطالعه کنید
پیش‌نمایش تصاویر زنگ هوشمند خانه (Nest) بر روی صفحه قفل گوشی پیکسل گوگل

کیس هدفون از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و با یک شارژ 10 دقیقه‌ای جوانه‌ها، می‌توانید 3 ساعت از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از جفت شدن سریع گوگل و بلوتوث 5.2 اشاره کرد. جوانه‌های این هدفون نیز دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهند بود. وان پلاس بادز پرو 2 در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>