Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گارمین از دو ساعت Venu Sq 2 و Venu Sq 2 - Music Edition با عمر باتری 11 روزه رونمایی کرد

گارمین از دو ساعت Venu Sq 2 و Venu Sq 2 – Music Edition با عمر باتری 11 روزه رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گارمین دو ساعت هوشمند جدید با نام‌های Venu Sq 2 و Venu Sq 2 – Music Edition را به سری Venu خود اضافه کرد. این دو ساعت، تقریباً یکسانند، با این تفاوت که نسخه Music دارای اتصال Wi-Fi است و حافظه داخلی آن پخش موسیقی آفلاین (با امکان ذخیره‌سازی حداکثر 500 آهنگ) از طریق اسپاتیفای، دیزر و آمازون موزیک را پشتیبانی کرده و حتی امکان گوش دادن “بدون تلفن” به موسیقی با کمک هدفون‌های بی‌سیم را نیز فراهم می‌کند. برای آشنایی با مشخصات این محصولات با اروتک همراه باشید.

بقیه مشخصات و ویژگی‌ها در Venu Sq 2 و Venu Sq 2 – Music Edition یکسان باقی می‌مانند. هر دو ساعت هوشمند دارای یک نمایشگر رنگی 1.41 اینچی AMOLED با وضوح 360 در 320 پیکسلی هستند که لنز آن توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

گارمین از دو ساعت Venu Sq 2 و Venu Sq 2 - Music Edition با عمر باتری 11 روزه رونمایی کرد

حاشیه‌های هر دو ساعت از آلومینیوم آنودایز‌شده ساخته شده‌ در حالیکه قاب آن‌ها از پلیمر تقویت‌شده با الیاف، تولید شده است. وزن هر دو ساعت 38 گرم بوده و دارای بند سیلیکونی 20 میلی‌متری هستند. این بندها قابل تعویض‌اند، بنابراین می‌توانید ساعت را با بندهای 20 میلی‌متری دلخواه خود، سفارشی کنید.

گارمین اندازه باتری‌های این ساعت‌ها را فاش نکرده است، اما این شرکت می‌گوید هر دو ساعت با شارژ کامل در حالت Smartwatch تا 11 روز دوام خواهند داشت و با فعال شدن حالت Smartwatch Saver این عدد به 12 روز افزایش می‌یابد. .

گارمین از دو ساعت Venu Sq 2 و Venu Sq 2 - Music Edition با عمر باتری 11 روزه رونمایی کرد

با این حال، فقط تا 26 ساعت در هر دو ساعت در حالت GNSS فقط GPS و تا 20 ساعت در حالت All-Systems GNSS، زمان برای استفاده وجود خواهد داشت. اگر تصمیم دارید که در نسخه موسیقی به موسیقی نیز گوش دهید، این عدد از 20، به 7 ساعت کاهش می‌یابد!

در مورد ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام، هر دو ساعت هوشمند دارای نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون و ردیابی خواب هستند. آنها همچنین می‌توانند سطح استرس شما را اندازه‌گیری کرده و از ردیابی چرخه قاعدگی زنان نیز پشتیبانی کنند.

همچنین مطالعه کنید
جزییات هدفون های جدید اینزون (Inzone) سونی فاش شد

گارمین از دو ساعت Venu Sq 2 و Venu Sq 2 - Music Edition با عمر باتری 11 روزه رونمایی کرد

علاوه بر این، قابلیتی به نام Body Battery Energy Monitoring در این محصولات وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین زمان برای فعالیت و استراحت در طول روز را تعیین کنید. قابلیت Fitness Age نیز از سن تقویمی، فعالیت شدید هفتگی، ضربان قلب در حالت استراحت و درصد چربی بدن برای تخمین جوانتر یا پیرتر بودن بدن شما نسبت به سن واقعی‌تان استفاده می‌کند.

Venu Sq 2 و Venu Sq 2 – Music Edition دارای بیش از 25 برنامه ورزشی داخلی و خارجی، از جمله پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا در استخر، HIIT و تنیس، از پیش بارگذاری‌شده‌اند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از برنامه Garmin Connect، تمرینات شخصی خود را با بیش از 1600 حالت مختلف ایجاد کنند.

هر دوی این ساعت‌ها دارای درجه 5ATM مقاومت در برابر آب هستند و با آیفون و گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز کار می‌کنند. این محصولات از خدمات پرداخت‌های بدون تماس از طریق Garmin Pay پشتیبانی کرده و با اعلان‌های هوشمند برای پیامک، ایمیل و سایر هشدارهای برنامه همراه هستند. کاربران اندرویدی حتی می‌توانند به پیام‌های متنی در این ساعت‌ها پاسخ دهند. علاوه بر این، ویژگی‌های ایمنی و ردیابی در هر دوی این ساعت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به کمک، هنگام جفت شدن با تلفن هوشمند، پیامی را با موقعیت مکانی زنده خود به مخاطبین از پیش‌انتخاب‌شده ارسال کنند.

ساعت‌های Venu Sq 2 و Venu Sq 2 – Music Edition به‌ترتیب 250 و 300 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. نسخه معمولی در رنگ‌های خاکستری/اسلات، سفید/کرم طلایی و رنگ‌های نعنایی سرد/متالیک عرضه می‌شود، در حالیکه نسخه Music در رنگ‌های مشکی/اسلات، عاج/طلایی هلویی و طلایی خاکستری/کرم فرانسوی ارائه می‌شود. هر دو ساعت هوشمند در یک قاب 40 میلی‌متری عرضه می‌شوند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>