Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر رندر شیائومی 12T پرو به همراه تبلت ردمی پد منتشر شد

تصویر رندر شیائومی 12T پرو به همراه تبلت ردمی پد منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعه شده است که گوشی شیائومی 12T پرو دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در قاب پشتی است و در اواسط آگوست تصویری که ادعا می‌کرد جزیره دوربین این دستگاه را نشان می‌دهد به‌بیرون درز کرده بود. امروز نیز یک تصویر افشا‌شده دیگر که این بار رندر شیائومی 12T پرو را در کنار تبلت ردمی پد (Redmi Pad) نشان می‌دهد، طراحی جزیره و وجود دوربین 200 مگاپیکسلی را تایید کرده است.

این اطلاعات از سوی یکی از پرکارترین و معتبرترین کاربران توییتر منتشر شده و کنار هم قرار گرفتن 12T پرو و ردمی پد ( هنوز معرفی‌نشده) نیز جالب توجه است، زیرا دومی احتمالاً به یک دوربین بسیار ضعیف 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی خود بسنده کرده است. نکته جالب‌تر این است که اینها دستگاه‌های بسیار متفاوتی هستند، یکی در خط تولید “T” قرار گرفته که پر است از “پرچمداران ارزان‌قیمت” یا به تعبیری دیگر “قاتل‌ گوشی‌های پرچم‌دار” و دیگری به وضوح یک تبلت پایین‌رده ارزان‌قیمت است.

تصویر رندر شیائومی 12T پرو به همراه تبلت ردمی پد منتشر شد

با وجود تفاوت‌هایشان، هر دو دستگاه به‌زودی عرضه خواهند شد و این احتمال وجود دارد که حتی همزمان رونمایی شوند. شایعات حاکی از آن است که شیائومی 12T پرو، یک ردمی K50 اولترا با نام تجاری جدید خواهد بود که ماه گذشته برای بازار چین عرضه شد و تنها ارتقاء آن در دوربین اصلی است.

همچنین مطالعه کنید
هزینه ساخت آیفون 13 پرو، 570 دلار برآورد شده است

اگر این خبر را صحیح در نظر بگیریم، پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که 12T پرو با یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی اولد 1220 در 2712 پیکسلی با نرخ نوسازی 144 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 8 یا 12 گیگابایت رم، 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی، یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 120 واتی عرضه شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>